Gå til innhold

PL: Liverpool - Wolves


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er enig i at Carroll og Suarez per nå går dårlig sammen. Påpekte det ved sesongstart, men da var det en annen her inne som mente de var et klassiskt spisspar. Tøv sier jeg fordi det er åpenbart at spillerne har forskjellige kvaliteter som krever forskjellig type spill.

 

MEN Carroll har vist bedre takter. Og heldigvis er det han som ser ut til å ville forbedre seg i stedet for at hele laget endrer spillestil til mursteinsaktig museumsfotball. Husk fyren er ung, han kan formes og endres. Han har et enormt potensiale. Bare siden Capello sang ut har han vist seg en god del bedre i mine øyne.

Lenke til kommentar

Er enig i at Carroll og Suarez per nå går dårlig sammen. Påpekte det ved sesongstart, men da var det en annen her inne som mente de var et klassiskt spisspar. Tøv sier jeg fordi det er åpenbart at spillerne har forskjellige kvaliteter som krever forskjellig type spill.

 

Det er forsåvidt et klassisk spisspar, men kanskje en kombinasjon som har gått ut på dato. I tillegg er Suarez i en klasse over de andre spillerne vi har slik at det kan lønne seg å bygge laget rundt ham.

 

Endelig en dyr benk.

 

En bredere stall er jo noe vi har savnet lenge og antagelig hovedgrunnen til at vi ikke vant 08/09 sesongen. Jeg ser ikke helt problemet at vi har en spiller som carroll på benken. Se bare på hva manure har på sin benk.

Lenke til kommentar

Carroll har verkeleg vist mykje betre takter dei to siste kampane, beveger seg og prøver å innvolvere seg. Om ein ikkje ser det, så vil ein ikkje sjå det. Folk snakkar om samarbeidet mellom Suarez og Carroll som om alle angrep skal bestå i at Carroll header ned til Suarez. Sjå heller på korleis samarbeidet fungerer med ein Carroll som faktisk beveger seg. Trekker unna forsvararararar og gir spelarar som Suarez og Downing meir rom til å spele i og lettare for å spele tilbake til angripande midtbaneledd. Sjå t.d. 09/10-sesongen der Crouch og Defoe spelte på topp for Tottenham og Defoe bøtta inn mål, utan at Crouch nødvendigvis gjorde det. Utan Crouch og aleine på topp var han ubrukeleg. No er han attende med ein god Adebayor som partner og viser igjen kva han kan vere god for. Carroll er på veg til å bli betre og tilpasse seg laget, og i tillegg til å vere eit brukbart oppspelspunkt som kan score mål, vil han gjere Suarez farligare.

Endret av Sjur577
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...