Gå til innhold

PL: Liverpool - Wolves


Smågal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er det med Liverpool-trenere å ikke kunne foreta seg noen bytter før det har gått minimum 60-70 minutter av kampen? Kuyt, Gerrard eller Bellamy inn for Henderson litt tidligere kunne ha gjort underverker for oss. Jeg håper at Gerrard får seg noen minutter på banen!

Helt enig.. Akkurat i det vi runder 70 minutter kommer byttet! Virker nesten som det er noe overtroisk.

 

Faen som jeg elsker Stevie.

Lenke til kommentar

Dritt.

 

Egentlig greit at dere vant, men når Mick tar ut det laget kan man ikke forvente annet. Hadde vi startet med et ordentlig lag så kunne dette bli enda jevnere, for vi var helt shit i første omgang.

 

Carroll, hva skal man si? Tror han aldri kommer til å bli mer enn en middels spiss for dere. Treig, dårlig teknisk og virker fotballdum. Stakkars Suárez som må spille sammen med han.

Lenke til kommentar

Tre greie poeng som jeg tror vi skal være ganske så takknemmelige for. Wolves gav seg ikke i 2 omgang, og sto på kampen ut. God kamp også, og med en forrykende 2 omgang ble det både trøkk, tempo og dueller. Vi har tross alt vært svært dårlige til å ta poeng mot de dårligere lagenen tidligere, og gode mot de gode, så jeg tror helt klart vi skal ta med oss 3 poeng inn i de neste kampene. Det er kamper som dagens kamp som er viktige å vinne, om vi ønsker å være med i toppen.

 

God kamp av både Suarez, Lucas, Downing og Skrtel i dag. Lucas med mange tunge løp, Downing som med Enrique klarte å sette fart offensivt, Suarez som klarer å sette de avgjørende sjansene og Skrtel som i dag hadde noen viktige redninger. Samtidig tror jeg det er på tide at Suarez forstår at han ikke kan sette seg selv foran laget, og han har holdninger som må endres. Ydmykhet var dessverre fraværende etter han gikk av.

 

Godt å se Gerrard på banen igjen også. Selv med kun 10 minutter på banen klarte han virkelig å vise seg fram, og man ser med en gang at han er en viktig spiller for oss.

Med et god skuddfot, og en offensiv tankegang og fart, er han helt klart en farlig spiller som kan komme og fyre av en kanon i rommet utenfor 16 meteren. Om det er Suarez eller Carrol som legger igjen de ballene blir spennende å se.

 

 

Grei kamp, men skulle gjerne sett at vi klarte å score et par-tre mål til :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Flaks at vi vant. Suarez er nok en gang i en helt annen klasse en resten av laget og jeg skjønner godt at han blir sur når han blir tatt av.

 

Adam og Henderson er nok en gang elendige og det er utrolig at kenny fortsetter med dem istedenfor spillere som f.eks kuyt. Carroll var noe bedre idag, men henger ikke med på det Suarez gjør. Vi bør i langt større grad bygge opp laget rundt suarez istedenfor å prøve å tilpasse oss carroll.

Lenke til kommentar

Drittkamp. Enormt mange unødvendige frispark, blir pressa av Wolves på Anfield (no offence Teipball). Dalglish irriterer meg noe grenseløst når vi passerer 60 og 70 minutter uten at vi ser noen endringer blir gjort. Wolves presser som faen og vi sliter. Sett inn Bellamy! Litt fart som kan skape ting på egenhånd. Verste av alt er at han tar ut Suarez - vår beste mann utpå der - på stillingen 2-1. Mon tro om Wolves hadde puttet og vi hadde trengt mål igjen. Troppen Kenny har tilgjengelig har han fått altfor lite ut av. Redd det straffer seg flere ganger i løpet av sesongen om de gjentas.

 

Konge å se Stevie tilbake i PL tho.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

God kamp av både Suarez, Lucas, Downing og Skrtel i dag.

 

Drita eller? Skrtel spesielt er en enorm trussel for eget lag. Vet han ikke at ishockey og fotball ikke er det samme? Både han og Lucas er forseint inne i dueller gang på gang. De er ikke alene, men det å takle er jo deres main thing. Downing var bra, men skulle scoret da han ble spilt igjennom av Adam. Suarez er vill som vanlig, men burde hatt hattrick.

Lenke til kommentar

Jeg er fryktelig lei av at Carroll får tyn uavhengig av hvordan han presterer på gressmatten, utelukkende fordi han har en såpass stor prislapp hengende over seg. I dag er han friskere, bevegelig og mer delaktig i den oppbyggende fasen av spillet enn tidligere - ikke bare en stasjonær murblokk på topp. Det er synd at han ikke klarer å få seg et mål i dag.

Endret av Diskusjonsmumriken
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...