Gå til innhold

Battlefield 3-beta får dato (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns det er bra at de valgte Operation Metro til betaen, selv om jeg hadde veldig lyst på en nytt map med nye vehicles. Men Metro vil fungere som en veldig god målestokk for hvor mye de har endret siden alphaen. På den måten er det lettere for oss å se hvor mye de har gjort rush gamemoden. Siden alphaen var veldig ubalansert har de gjort en del forrandringer, nå kan vi se hvordan de forandringene hjelper gameflowen på akkurat metro.

 

Hadde det vært et annet map hadde vi ikke hatt noe å sammenligne med, og hvor godt de faktisk hadde tweaket.

 

Det er uansett bare 1 måned til release så hva klager vi etter. :new_woot:

Lenke til kommentar

Venter med å kjøpe i håp om at spillet skal komme på Steam også. Vil helst ikke bruke en et program til. :nei:

 

Hva er galt med å kjøpe spillet fysisk og slippe begge deler? :-D

Jeg liker veldig godt Steam, men jeg liker best å ha en fysisk (CE) utgave av spillene mine. Kan jo legge til andre spill i Steam også.

 

da håper jeg du får vente i år og dag bare for att du er så firkantig..

Og jeg håper du ikke får spillet ditt i det hele tatt, bare fordi du er så trangsynt.

 

PS: firkantig er ikke et ord.

 

jeg kommer fra sverige og det er ett ord som brukes veldigt mye der. samme som engelske square

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til Battlefield 2 måtte jeg oppgradere mitt Geforce 4 Ti 4200 til et X800XL for å i det hele tatt kunne spille spillet.

 

På forrige side så stod det at det var et minimum med 512 på skjermkortet. MÅ jeg oppgradere igjen siden jeg har et 8800 GTS med 320 Mb minne?

 

spill d på xbox istede isåfal siden att du antagelig må ha alt på det laveste av det laveste mulige..

Lenke til kommentar

 

jeg kommer fra sverige og det er ett ord som brukes veldigt mye der. samme som engelske square

Her til lands kaller vi det L7, liksom!

 

nå når jeg tenker på det... jeg kjøpte medal of honor limited edition for å få forsprang.. og allt jeg fikk var 48 timer.. det er dårligt!

Du var fullt klar over at det var kun 48 timer pre-accsess når du kjøpte spillet. Og om du var så dum å betale 400 (?) for å få 48 timer tidligere tilgang til den samme betaen som er åpen for alle, så får du ingen sympati fra min side.

 

Men siden de bruker det kjipe alpha-kartet og rush-modus kunne jeg ikke brydd meg mindre omm denne betaen. Skal kun bruke den til åse ytelse på min maskin og mest sannsynlig ikke spille det noe særlig.

Lenke til kommentar

Ingen var vel klar over noe som helst når de kjøpte MOH, bortsett fra at det skulle gi tidlig tilgang til Beta. At det kun ble 48 timer ble først avklart i ettertid. Hvorfor den hissige tonen ?

Du sier at du kjøpte MoH kun for å få forsprang, hvor mye hadde du forventa? To uker? En uke?

Det faktum at du kjøpte MoH kun for tidlig beta seir vel sitt. For min del var det mer ment som en bonus til å lokke potentiensielle kjøpere til å betale summen, ikke at det ble en tidligere beta for 400.

 

Vær glad du får noe for det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...