Gå til innhold

Battlefield 3-beta får dato (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Venter med å kjøpe i håp om at spillet skal komme på Steam også. Vil helst ikke bruke en et program til. :nei:

 

Hva er galt med å kjøpe spillet fysisk og slippe begge deler? :-D

Jeg liker veldig godt Steam, men jeg liker best å ha en fysisk (CE) utgave av spillene mine. Kan jo legge til andre spill i Steam også.

 

da håper jeg du får vente i år og dag bare for att du er så firkantig..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Venter med å kjøpe i håp om at spillet skal komme på Steam også. Vil helst ikke bruke en et program til. :nei:

 

Hva er galt med å kjøpe spillet fysisk og slippe begge deler? :-D

Jeg liker veldig godt Steam, men jeg liker best å ha en fysisk (CE) utgave av spillene mine. Kan jo legge til andre spill i Steam også.

 

da håper jeg du får vente i år og dag bare for att du er så firkantig..

Og jeg håper du ikke får spillet ditt i det hele tatt, bare fordi du er så trangsynt.

 

PS: firkantig er ikke et ord.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå må dere slutte å whine om operation metro. Det er jo faktisk slik at dere skal hjelpe til å finne bugs og ting. Siden de hadde operation metro i alpha, så er det jo ingen vits å starte beta på et annet map. Nå kan vi se ting de har gjort annerledes osv fra alpha.

 

jeg tror så klart at de har gjort extensive testing på de andre mapsa også gjennom de siste månedene, og klart vil vi alltid finne bugs ved release. gi spillet ett par måneder etter release, så er de fleste notérbare bugsa fikset :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Venter med å kjøpe i håp om at spillet skal komme på Steam også. Vil helst ikke bruke en et program til. :nei:

 

Hva er galt med å kjøpe spillet fysisk og slippe begge deler? :-D

Jeg liker veldig godt Steam, men jeg liker best å ha en fysisk (CE) utgave av spillene mine. Kan jo legge til andre spill i Steam også.

 

 

da håper jeg du får vente i år og dag bare for att du er så firkantig..

Er ikke snakk om å avvente å skaffe meg spillet til release pga Origin. Jeg skal sjekke alternativene mine først.

 

Det jeg skrev var at jeg liker best å ha den fysiske kopien av spillene mine, deretter steam og til slutt hva nå enn annet som trengs (som f.eks Origin). Merk; jeg MÅ ikke på død og liv ha hardcopy eller Steam...

 

Venter på GeOW 3 epic edition i posten, because moi l0ves boxes! :love:

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...