Gå til innhold

Kamptråd PL:Stoke - Manchester United

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg noe helt rått nå. Ekstremt spent på laget også, håper på en sikkelig offensiv, men spår et par overraskelser. Har en stygg følelse av at Owen starter, dessverre.

Skrevet

Rooney starter ifølge VGLive.

David De Gea

Phil Jones

Rio Ferdinand

Jonny Evans

Patrice Evra

Nani

Darren Fletcher

Anderson

Ashley Young

Wayne Rooney

Danny Welbeck

VG pleier å publisere lagoppstillingene det blir spekulert rundt i forkant.

Confirmed #MUFC Team: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Nani, Anderson, Fletcher, Young, Berbatov, Hernandez

Skrevet

Feil, det gjør han ikke.

CONFIRMED MUFC TEAM:

de Gea

Jones

Ferdinand

Evans

Evra

Nani

Fletcher

Anderson

Young

Berbatov

Hernandez

SUBS: Lindegaard, Fabio, Giggs, Park, Valencia, Owen, Welbeck.

Skrevet (endret)

Dårlig forsøk på trolling, Simen. Kjipt at Rooney ikke kunne starte. Vår viktigste spiller med god margin. Frykter at det kommer til å gå seigt der fremme med The Berb og Chicharito.

Endret av Geir M
Skrevet

Rooney ikke på benken engang, snakker vi krangel med Ferguson?

Blir dette en reprise fra i fjor høst? Skandale

oki? Har da vært snakk om skade i hele dag....

Skrevet

Bare meg som er veldig skuffa over at Welly ikke starter? Når han har spilt har han vært magisk, rett å sletten magisk. Har en veldig sterk fornemelse for at Berba-Hernandez kommer til å suge balle i dag.

Skrevet

Bare meg som er veldig skuffa over at Welly ikke starter? Når han har spilt har han vært magisk, rett å sletten magisk. Har en veldig sterk fornemelse for at Berba-Hernandez kommer til å suge balle i dag.

Nei, du er ikke alene. Ville heller hatt med Welbeck fra start i dag fremfor Chicharito. Når vi ikke har Rooney trenger vi flere spillere som kan bidra mer i alle spillets faser. Digger Chicharito, men han er en one trick pony.

Skrevet

Kan bli tungt uten Rooney, men forhåpentligvis vil Young og Nani lage show. Deilig å se Berbatov tilbake fra start i Premier League, også. Synes ikke han har fortjent så mye benk som det har blitt.

Skrevet

Jeg hater TV2 sine sendinger hver gang Stoke skal i aksjon. Samme pisset hver eneste gang om at de er en trussel på innkast/dødballer, etterfulgt av en gjøk som påstår at det Stoke gjør ikke kan kalles for fotball, før de konkluderer med at fotball hadde vært kjedelig om alle hadde spilt som Barca. Heldigvis går kampen på ESPN.

Trist at Rooney ikke er med, blir spennende å se Berba.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...