Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er du mest lykkelig?


Anbefalte innlegg

Enkelte elsker å være omgitt av sine beste venner, andre vil bare være alene. Noen har sitt eget sted hvor de føler seg mest hjemme, det være seg å sitte på kaikanten, oppe på fjellet eller bare i hagen.

 

Jeg føler meg lykkeligst når jeg sitter hjemme en kveld alene med en øl og og litt rolig musikk. Har den flotteste dama jeg kan tenke meg og stundene med henne er perfekte på alle måter, men av en eller annen grunn kan det ikke måle seg med en kald øl, mørkt ute og Eric Clapton på stereoanlegget. Har ikke turt å si det til henne enda ;)

 

Alene, men ikke ensom :)

Endret av Patrick123
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

* En rolig kveld hjemme med kjæresten min hvor vi koser oss med god mat som vi lager sammen, etterfulgt av sjokolade litt utover kvelden (vi spiser alltid sjokolade og potetgull til vi sprekker omtrent, haha. Selvsagt kun i helgene, vel og merke...) + levende lys rundt oss, og når jeg ligger i armkroken hans. Der ligger jeg alltid trygt og godt, for det er der jeg hører hjemme! Å bare det å ha ham ved min side, gjør meg til verdens lykkeligste jente. :love:

 

* De gangene jeg står på snowboard og cruser ned bakkene med chill musikk i ørene... Seriøst, det er sykt digg. Adrenalin kick til 100! What a feeeeeling!

Endret av Frk. Snasen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Når jeg har trent og merker at jeg er et skritt nærmere perfeksjon hver gang. Får alltid følelsen av at jeg kommer til å få hele verden, siden jeg er så smart, good looking, awesome kropp, etc etc.

 

King of the world baby

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...