Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Begynner å bli dritt lei at hvert eneste tap jeg går på kommer etter at jeg kjører over totalt, keeperen gjør tosifret fantastiske redninger, så får jeg enten dødball eller retur-mål imot.

 

Hvis du bare vil score noen mål, så er dette mine enkleste:

 

- Når du er nede ved hjørneflagget, lat som at du skjærer innover (skrått bakover og innover, for å f.eks. gå for finesse), men gå rett mot dødlinja igjen. Når du har dratt av backen og stopperen er nestemann, kan du spille ballen 45 grader ut og stå helt alene. Bare å få avsluttet før keeper er over deg.

 

- Hvis du er litt over midtstreken, litt ute på siden, styr så vidt inn mot midten før du lobber over forsvaret og løper igjennom. Av en eller annen merkelig grunn vil nesten alle forsvarere bli "stående igjen" mens angriperen løper igjennom og kommer alene med keeper. Da er det ikke feil å spille ballen til siden om du har med en medspiller.

 

- Sørg for å skyte i god tid, ingen grunn til å skulle være helt oppi keeper før du avslutter. De fleste angripere er i stand til å skyte fra litt distanse.

 

Tviler ikke på at du er bedre enn meg og egentlig ikke trenger tipsene, men fort gjort å glemme hvor enkelt ting kan gjøres.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Begynner å bli dritt lei at hvert eneste tap jeg går på kommer etter at jeg kjører over totalt, keeperen gjør tosifret fantastiske redninger, så får jeg enten dødball eller retur-mål imot.

 

Hvis du bare vil score noen mål, så er dette mine enkleste:

 

- Når du er nede ved hjørneflagget, lat som at du skjærer innover (skrått bakover og innover, for å f.eks. gå for finesse), men gå rett mot dødlinja igjen. Når du har dratt av backen og stopperen er nestemann, kan du spille ballen 45 grader ut og stå helt alene. Bare å få avsluttet før keeper er over deg.

 

- Hvis du er litt over midtstreken, litt ute på siden, styr så vidt inn mot midten før du lobber over forsvaret og løper igjennom. Av en eller annen merkelig grunn vil nesten alle forsvarere bli "stående igjen" mens angriperen løper igjennom og kommer alene med keeper. Da er det ikke feil å spille ballen til siden om du har med en medspiller.

 

- Sørg for å skyte i god tid, ingen grunn til å skulle være helt oppi keeper før du avslutter. De fleste angripere er i stand til å skyte fra litt distanse.

 

Tviler ikke på at du er bedre enn meg og egentlig ikke trenger tipsene, men fort gjort å glemme hvor enkelt ting kan gjøres.

 

Har ingen problemer med å få scort mål generelt, men som alle har jeg mine kamper hvor marginene ikke er på min side, og da er det så ufattelig typisk at jeg taper på grunn av baklengsmål som er dødballer og retur :) Verste jeg vet, høvler over, motstanderkeeper med feberredninger, jeg treffer stang, tverra, og så - første gangen han er oppe i angrep - klabb og babb, rett på keeper, klabb og babb, retur, og mål. Fyyy faen så irriterende det er :p

Lenke til kommentar

Og det bare fortsetter... stang ut, stang ut, returene havner aldri hos en av mine, så kommer driten på et angrep (standard vegg-spill-lobbegjennom-bakrom,) jeg klarerer, men av en eller annen grunn har EA gjort så forsvarsspilleren ofte bare demper ballen fantastisk fint ned til spissen, og scorer på retur når selvfølgelig keeper slår den rett i bena på han. HVERT TAP, får aldri fine mål imot

Lenke til kommentar

Hehe, skulle spille med mitt 2-stjerners bronselag, så ble jeg av en eller annen grunn matchet opp mot 5-stjernerslag. Faen hell, tenkte jeg, møtte :

 

Valdes

Arbeloa - Puyol - Pique - Enrique

Silva - Xavi - Cesc

Alexis - Messi - Villa

 

Haha, 2-0 til pause og han rage-quitter. Den følelsen :grin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det forbindelsen, rating eller det at det var meg som gjorde at du ikke ville spille, LunaticFanatic? :!:

 

Haha traff eg på deg?? :D Ser ikke på navn, bare på latency så mulig det var det.

 

Må ha vært deg tror jeg. LunaticFanatic, Kaizer-logo og bronsenivå. Just for the record, jeg hadde dette, men gull-Eninho.

 

Forresten helt uten bilde på konsollen nå. Hadde vært fint om noen gadd å se på det, nettopp forklart problemet i kaféen.

 

Faens dritt.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Var det forbindelsen, rating eller det at det var meg som gjorde at du ikke ville spille, LunaticFanatic? :!:

 

Haha traff eg på deg?? :D Ser ikke på navn, bare på latency så mulig det var det.

 

Må ha vært deg tror jeg. LunaticFanatic, Kaizer-logo og bronsenivå. Just for the record, jeg hadde dette, men gull-Eninho.

 

 

Hehe, da var det meg ja. :p

 

Ser noen allerede har svart deg i kafèen, tror deg skal fikse biffen.

Lenke til kommentar

Uff, begynner å gå lei UT. Det går kun i pace, pace, pace med folk for tiden. Tenker på folk jeg møter, ikke nødvendigvis hvilke lag folk her inne setter sammen. Bare synd det ikke er like mye å spille for i H2H.

 

EDIT: Kan forresten nevne at jeg også har et skikkelig pace abuse lag, men er lei av å spille med det.

Endret av G27
Lenke til kommentar

Den feiringen hvor spilleren tar framlengs salto (Xbox: LT+høyre stikka opp to ganger)), hvis spilleren ikke kan ta akrobatiske feiringer vil han ta en sånn merkelig armbevegelse. Men på Ultimate Team kan jeg ikke gjøre denne feiringen med en eneste spiller, fordi absolutt ALLE klarer akrobatiske feiringer?? Eller er det en måte å få gjort de "uakrobatiske" feiringene på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...