Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

At EA ikke har gjort noe med Nilmar,Agbonlahor+David Luiz til nå er bare tragisk det er elendige på ekte.

 

EA kunne lagt ut down(s)-versjoner av dem alle tre, hadde helt sikkert solgt som varmt hvetebrød.

 

Jeg har ikke noen formening om noen av dem, følger ikke med på fotball irl, utover å sjekke resultater og tabeller.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At EA ikke har gjort noe med Nilmar,Agbonlahor+David Luiz til nå er bare tragisk det er elendige på ekte.

 

EA kunne lagt ut down(s)-versjoner av dem alle tre, hadde helt sikkert solgt som varmt hvetebrød.

 

Jeg har ikke noen formening om noen av dem, følger ikke med på fotball irl, utover å sjekke resultater og tabeller.

 

Hehe sant.

 

Jeg hater han så utrolig mye. Alså det er jo egentlig kun Akselarsjonen+sprint speed som er over 90 i statsa. Men han har 75 heading, men det føles som om det er 85-90 han har. Samme med finishing den er 79.. Værste av alt jeg har alltid like Agbon, bare ikke på Fifa.. :hmm:

Lenke til kommentar

Her er laget mitt:

 

http://www.ea.com/uk...f#NpZ92TwIbdwyA

 

Hva synes dere? :)

 

Hold deg unna David Luiz er min mening. God er han, men ikke bli som resten av fifa folket og bruk "OP" spillere som Agbonlahor+David Luiz.. Det er bare kleint. At EA ikke har gjort noe med Nilmar,Agbonlahor+David Luiz til nå er bare tragisk det er elendige på ekte.

 

Hvorfor skulle jeg ikke bruke Luiz når han er så god i forhold til prisen? Jeg bryr meg vel ikke om han er OP, eller ikke. Og jeg mener selv at han ikke er OP, hvis man spiller en del med han merker man at han sliter med plassering osv.

Lenke til kommentar

All time low. Har blitt hardt straffet for å akseptere alle motstandere, og har da møtt mye gull og IF-gull.

 

Jourdren med den moralen er omtrent som en førskolegutt med ballskrekk. Alt fra 30 m og inn er lik mål.

 

Kun sølvturnering framover nå, det kommer til å bli mer enn vanskelig nok.

post-259379-0-30564400-1337262802_thumb.jpg

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Hvilken betydning får det av å spille med en keeper som har 7 i kjemi? Vil f.eks. Neuer bli helt ubrukelig hvis han har 7?

 

Han vil nok ikke være ubrukelig.. Men sjansen for at han redder diverse skudd går kanskje ned? Er ikke helt sikker selv hvordan kjemi greia funker.

 

Har spilt mot folk som har et helt lag med klein kjemi men de spiller fortsatt meget bra..

 

Men hadde nok prøvd og fått 9 kjemi på keeperen, i hvertfall for meg så merker jeg det utrolig godt når keeperen ikke har 9 kjemi.

 

Av Lucio eller chiellini?

 

workrate:

 

Chiellini: medium/høy

Lucio: Høy/Høy = ute av posisjon veldig ofte.

 

Siden Thiago silva allerede har høy/høy i workrate så hadd jeg valgt Chiellini, istede for og ha 2 midstoppere med samme workrate.

 

I tillegg så har chiellini 82 pace.

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar

Jeg satser heller på å ha en keeper med 9 i kjemi :)

 

Har allerede Lucio, og det fungerer egentlig bra. Men er en del mål jeg helst ikke skulle ha sluppet inn, så får prøve ut Chiellini!

 

Zlatan er det villeste beistet jeg noensinne har vært borti. Imponert over 12 mål på 4 kamper

Lenke til kommentar

Jeg satser heller på å ha en keeper med 9 i kjemi :)

 

Har allerede Lucio, og det fungerer egentlig bra. Men er en del mål jeg helst ikke skulle ha sluppet inn, så får prøve ut Chiellini!

 

Zlatan er det villeste beistet jeg noensinne har vært borti. Imponert over 12 mål på 4 kamper

 

Hater og møte Zlatan.. Han brøyter seg bare gjennom forsvaret mitt :hrm:

Lenke til kommentar

Mangler bare Oliech IF (og Fer IF, men det er ikke like nøye): http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/show-off#fsHwVuKqbdyEM

 

Flesteparten av franskmennene danner en stamme som jeg bruker til flere lag, kan skifte ut angrepstrioen, VB og venstre SM.

 

Håper på en brasiliansk IF-spiss som jeg kan bruke sammen med Eninho og Neto Berola. Danilinho IF er litt out of reach.

Lenke til kommentar

Solgte akkurat hele laget mitt for og bygge et lag rundt favoritt spilleren min Toni Kroos...'

 

Litt usikker på hvilken formasjon jeg skal bruke i bundesliga. Har brukt 4-2-3-1 til nå men det frister ikke så veldig mye med 4-3-2-1 pga mangel på vinger i Bundes. Ribery/Kuba/Robben/Farfan frister ikke så mye.

 

Noen som har mye kjennskap til 4-5-1?

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar

4-3-1-2, utelukkende den formasjonen jeg bruker nå. F.eks Kagawa som SA og Podolski som en av to spisser.

 

Kan ikke skjønne at ikke flere bruker den formasjonen. Burde vært shiny formasjon.

 

Har utrolig dårlig erfaring med 4-3-1-2 jeg hehe..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...