Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så enig.

 

Noen som har prøvd Milito btw? Enten regular, IF, MOTM eller w/e ?

 

Umm teknisk sett så er vell motm IF kortet egentlig. De ga ut "MOTM" i svart, siden de ikke hadde begynt med orange farge på motm kortene tror jeg. Vet ikke helt hvorfor Futhead har kortet i "orange".

 

Ellers så synes jeg han fungerte veldig bra Diego milito, helst sammen med en annen angriper.

Lenke til kommentar

Tviler på at de gjør det, men de de BØR gjøre er å lage det slik at en kan sortere og selv velge hva man vil søke etter i formasjoner og posisjoner.

 

Å bla seg gjennom 15000 kort for å finne ett med den formasjonen du skal ha blir for teit.

Uenig, dersom man kan søke etter så spesifikke ting så får man ALDRI gjort noen kupp. Hvis man kan søke på AKKURAT hva man skal ha, f.eks pace på en spiller, eller formasjonsendringer som gjør at man da ikke kan bruke "scouting-skillsa" og faktisk få det man trenger til en bra pris! Synes jeg iaf.

 

Ikke-relatert til det jeg skrev over; har følgende lag i 4-2-3-1:

Valdes

Rafinha - David Luiz - Dede - Marcelo

Anderson - Kaka

Lucas - Pato - Neymar

Nilmar

Vunnet Best of the Best (7500 i potten) sikkert tosifret antall ganger nå, sinnsykt moro når man har en lineup som funker bra sammen.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Umm teknisk sett så er vell motm IF kortet egentlig. De ga ut "MOTM" i svart, siden de ikke hadde begynt med orange farge på motm kortene tror jeg. Vet ikke helt hvorfor Futhead har kortet i "orange".

 

 

Sikter ikke til Futhead, men inne på selve Ultimate Team på konsollen har han både et svart kort og oransje :) Regular (81), IF (svart 83), SIF (svart 84), MOTM (oransje 84) :)

Endret av Larsemão
Lenke til kommentar

Bare surr med skader. Så ingen spillere bli liggende, men ved pause så jeg likevel at jeg hadde en skade, i statistikken for 1. omg.

 

Tenkte å bytte han ut, men ingen står oppført med skade. Spiller videre uten å gjøre noen bytter, og når kampen er over får jeg vite hvem som faktisk er skadet, som selvsagt måtte være en av mine spisser.

 

Er spilleren skadet så går jeg ut ifra at det hemmer han, og da skal han ut. Og da skal jeg vite hvem det er.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Jeg kunne gjerne trengt litt hjelp med mitt lag. Har følgende squad

 

Lurer på hvilke forbedringer dere ville gjort (har 150-180k)?

Skal helst ha 2 stjerners rating, men kan vel ha en sølvspiller til dersom jeg kjøper dritt til benken.

 

Sett litt på if akinfenwa. Kan han anbefales?

 

Edit: Feil link

Endret av Thad Castle
Lenke til kommentar

Noen som har noe peiling på hvorfor laget mitt, 90% av kampene jeg spiller, er utrolige trege i alt som blir gjort, (Pasninger,fart, osv osv) Spesielt pasningene er så elendige.. Det er jo ikke så vanskelig og sentre..

 

Ellers virke det som om motstanderen har rakett i ræva :p

Lenke til kommentar

Noen som har noe peiling på hvorfor laget mitt, 90% av kampene jeg spiller, er utrolige trege i alt som blir gjort, (Pasninger,fart, osv osv) Spesielt pasningene er så elendige.. Det er jo ikke så vanskelig og sentre..

 

Ellers virke det som om motstanderen har rakett i ræva :p

 

Kjemi eller moral?

Lenke til kommentar

Ok, stolpeskudd, er det stort sett uflaks eller dårlige spillere, eller er det min egen udyktighet foran mål?

 

4-1 i stolpeskudd i løpet av førsteomgangen her, og bare 1-0 til meg. Punkterte heldigvis kampen med fem mål til på første 21 min i andre omgang.

 

Edit: regnes det ikke som en seier hvis motstanderen blir frakobla midt i en kamp? Var 0-0 da han ble frakobla, og det eneste jeg vet er at det ikke ble uavgjort siden jeg fortsatt har 99 uavgjorte kamper.

 

Men når jeg er inne på laget ser jeg at moralen har sunket fra 99 til ca 95 på de aller fleste. What the hell?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...