Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiller med dette sølvlaget nå: http://futhead.com/12/squad/969756

 

Wynne har 9 i chemistry på laget mitt, aner ikke hvorfor det står at han skal ha 7 her. Noen forslag til forandringer? Hadde vært kjekt å fått inn med 5 star skill moves :)

 

Ville prioritert å få inn IF Arizala. Litt tregere, men jevnt over langt bedre enn Rojas.

 

Bermudez må være katastrofalt dårlig defensivt? Liten tass på 160 cm med 27 i stående takling og 30 i styrke hvis jeg ikke tar feil.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Sjekket Arizala, sto at han var spiss på futhead (kanskje en feil), så antar du mener en erstatning for Bravo? Men skal definitivt vurdere det når jeg spiller senere i dag. Gjorde en feil på Futhead, spiller i realiteten med Bermudez som venstre SM. Ikke at det er noe bedre, men han fungerer godt i Kamikaze-taktikken som gjør dette laget så kjekt å spille med. Men bruker han for det meste i mangel på noe bedre, da mange andre spillere ødelegger lagkjemien.

 

Takk for hjelpen :)

Lenke til kommentar

Sjekket Arizala, sto at han var spiss på futhead (kanskje en feil), så antar du mener en erstatning for Bravo? Men skal definitivt vurdere det når jeg spiller senere i dag. Gjorde en feil på Futhead, spiller i realiteten med Bermudez som venstre SM. Ikke at det er noe bedre, men han fungerer godt i Kamikaze-taktikken som gjør dette laget så kjekt å spille med. Men bruker han for det meste i mangel på noe bedre, da mange andre spillere ødelegger lagkjemien.

 

Takk for hjelpen :)

 

IF Arizala skal være HV, ikke S som på Futhead. Bermudez på siden kan forsvares, men virket veldig tynt med han i midten.

 

Jeg tror dette kan bli ganske beast som "sølvlag" (ingen lagdeler over 74). Mangler bare Sanchez og Guarin. Vurderer IF på Guarin og Ospina.

 

Prøvde å kjøpe Ekpo i natt, men han gikk for 7k. Kjøpte han for halvparten i dag, godt fornøyd med det.

Lenke til kommentar

Bør kombinere en treg og en rask, evt bruke to lynraske backer. Har selv brukt rio og vidic men ble fraløpt litt for ofte, så nå kjører rio og perea sammen som stoppere i min manutd-atletico-hybrid :)

Jeg har det laget her nå: http://www.futhead.com/12/squad/940438

 

Noen forslag til endringer i forsvarsfireren som kan være aktuelle? Jeg er dritt lei både Maicon og David Luiz, men Thiago Silva er fantastisk :D Noen forslag som er så bra at det kan bli aktuelt å selge Silva?

 

Kom gjerne med forslag til andre spillere på resten av laget (Skulle gjerne hatt en annen på RM også...)

Lenke til kommentar

Får litt dårlig samvittighet når jeg møter lag med dårlig kjemi og starterpack. Det blir nesten for enkelt. Har faktisk nesten ikke tapt med bronselagene mine, og har spilt en god del nå. Tror jeg skal bygge et sølv lag igjen, men vil prøve noe annet enn bare brasilvers og n'gog. Noen ideer?

 

Har ca 120 000 for øyeblikket, + en del spillere i trade pile, så regner med jeg sitter på ca 170 000 jeg kan bruke. Gjerne i 4-2-3-1 formasjon, da jeg trives best med den formasjonen, men er åpen for andre. Pace trenger heller ikke å være noe hovedmoment, men helst en del 4 eller 5 stjerners skillers.

 

EDIT: Kanskje jeg bygger dette: http://www.futhead.com/12/squad/978401

Endret av G27
Lenke til kommentar

Det hender 5-stjernersspillerne tar den ja, vet ikke om det er pga stamina er lav i kampen eller hva det er, men det skjer en gang i blant hos meg og :)

 

Den ble gjort i arenaen :p Men alle andre ganger har han brukt yttersiden. Testet litt i arenaen siden jeg så at han gjorde den annerledes enn Kaka.

Lenke til kommentar

Hvordan er det egentlig å bruke to midtstoppere som er relativt trege. F.eks. Vidic og Ferdinand. Er det helt katastrofe med tanke på farta? Bruker nå David Luiz og Thiago Silva, men har lyst til å prøve noe nytt...

 

Selvfølgelig er det best og kombinere med en rask og en med helt ok fart.

 

Men ja det spørs jo litt hvordan du spiller selv om du føler deg komfortabel med treige midstoppere.

 

Ta f.eks Hummels eller Vermaelen, personlig synes jeg de er utrolige gode og spille med selv om de ikke har så utrolig høy hurtighet. Men alle de andre statsene veier opp og er viktige for min del, som f.eks Oppestënde taklinger, headinger, markering osv.

Endret av ddarkyy
Lenke til kommentar

Brukte ganske mange hundre tusen coins i dag på pakker. Det beste jeg fikk var Yaya Toure.

 

Da er vi to. Brukte 150k, jeg er blakk har et råttent lag igjen. Det beste jeg fikk? Ehm..

 

Adam johnsen 2x..

 

Har jo ikke så mye og si siden fifa 12 ut ikke er ferdig om alt for lenge :p Derimot neste år skal jeg ikke bruke en eneste coin på pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...