Gå til innhold

ca 1.5 år - 201 rykte og 1.568 innlegg


TheSoapmaker

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Kan jeg være litt gledesdreper?

 

 

Jeg har vært her i to år snart, og jeg har snart 6000 innlegg (om du teller på samme måte som du gjør) og over 1500 plusser.

Jeg på min side er ikke fornøyd med min postcount.

Plussene ser jeg ikke på i det hele tatt, da plusser for off topic telles med. Hadde de 1500 vært helt utenom off-topic kategorien hadde jeg vært ok fornøyd.

 

 

Men bra du liker deg og er fornøyd selv!

Lenke til kommentar

Kan jeg være litt gledesdreper?

 

 

Jeg har vært her i to år snart, og jeg har snart 6000 innlegg (om du teller på samme måte som du gjør) og over 1500 plusser.

Jeg på min side er ikke fornøyd med min postcount.

Plussene ser jeg ikke på i det hele tatt, da plusser for off topic telles med. Hadde de 1500 vært helt utenom off-topic kategorien hadde jeg vært ok fornøyd.

 

 

Men bra du liker deg og er fornøyd selv!

Var mest fornøyd med antall innlegg. Men nå har jeg sitti på blandt annet freak.no før jeg kom meg til diskusjon. Og på freak er det mindre aktivitet enn her, så jeg var vandt til rundt 500 innlegg per år. Jeg har sett mange som har mye mer enn meg på like lang tid, men det bryr meg svært lite :p

 

182 innlegg og 190 plusser for min del :whistle:

Gz!

 

EDIT: Men som jeg ser på profilen din, så er du mest aktiv i OT. Det er vel ikke så vanskelig å tjene seg rik på plusser der...

Endret av TheSoapmaker
Lenke til kommentar

Plussene ser jeg ikke på i det hele tatt, da plusser for off topic telles med. Hadde de 1500 vært helt utenom off-topic kategorien hadde jeg vært ok fornøyd.

Absolutt mye vanskeligere å få plusser andre steder enn i off-topic biten av forumet (særlig humor!). Har skrevet flere hundre innlegg på tekniske forum (utvikling) som kanskje har resultert i 10 pluss, mens man fort kan få 20+ for ett eneste innlegg i 4chan-tråden. Så er bare å campe der, så får du masse pluss :p

Lenke til kommentar

Kan jeg spør hva dere egentlig skal med disse plussene?

 

Plussene forteller meg at jeg har skrevet et bra, informativt, eller meget positivt innlegg. Det gjør meg glad å se at folk setter pris på at jeg hjelper dem. Derfor er det kjekt å se alle plussene.

Dessverre telles også plusser i off-topic også med, så det er ikke reelt. Men, det jeg skal med plusser, er å se at et innlegg har vært informativt og/ eller bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...