Gå til innhold

Når kommer 5. gen iPod Touch til butikkene?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...

Jeg hadde tenkt å kjøpe den nye ipoden, men det virker som apple ikke har lansert nye ipods for iår? De selger forsatt fjorårets utgave. Er det noen mulighet for å kjøpe 5.generasjonen ipod fra 2009? Den Apple selger nå er litt for liten syntes jeg..

Er det Nano du tenker på? I tilfelle er det verdt å prøve den oppdaterte programvaren før du konkluderer med at iPoden er for liten. Jeg synes selv enkelte av touch-målene var litt små før de oppdaterte programvaren, men med de nye, større ikonene som kom nå føler jeg ikke at det er noe problem.

Lenke til kommentar

Jeg hadde tenkt å kjøpe den nye ipoden, men det virker som apple ikke har lansert nye ipods for iår? De selger forsatt fjorårets utgave. Er det noen mulighet for å kjøpe 5.generasjonen ipod fra 2009? Den Apple selger nå er litt for liten syntes jeg..

Er det Nano du tenker på? I tilfelle er det verdt å prøve den oppdaterte programvaren før du konkluderer med at iPoden er for liten. Jeg synes selv enkelte av touch-målene var litt små før de oppdaterte programvaren, men med de nye, større ikonene som kom nå føler jeg ikke at det er noe problem.

 

Jepp, tenker på Nano. Utseendemessig ser den liten ut i forhold til tidligere modeller.

Lenke til kommentar

Den er liten, det er ikke til å komme fra. Men det er vel ikke i seg selv noe problem at den er liten, gitt at den ikke blir så liten at den er kronglete å håndtere? Følte det som sagt litt plundrete av og til før programvareoppdateringen kom – skjermen er rett og slett ikke stor nok til fire forskjellige «programikoner». Klokelig har Apple tatt konsekvensen av dette og redesignet grensesnittet, nå synes jeg det funker ypperlig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...