Gå til innhold

Spådommer om dommedagen som skal komme.


Anbefalte innlegg

Det er mange som har en følelse at vi nærmer oss dommedagen i vårt land.

Allerede så er det ikke lov for folk å drive med beskjæring og spise mors.Snart skal folket deles opp i grupper hvor noen skal ut i båt.Andre i hovedsak barn skal kjøre bil eller tog til et stort land som skal ta i mot dem, andre skal bli igjen en periode å prøve å klare seg så godt de kan, mens noen få skal ditt nasjonen Norge skal forsette noen år til nemlig Qatar.

Når båtene drar vil også hav vannet rundt vår kyst forsvinne,det vil renne ut i det virkelige storhavet som ingen land i de forente nasjoner har tilgang til.Gravsteder og kirker vil forsvinne ved enten implosjon eller eksplosjon.Og midt opp dette så forsvinner kraftfeltet som har hindret fugler fra mange land å komme hit. Og med dem kommer også gulleplene tilbake, noen som gjør at de blir å regne som fremtidens matkilde http://gullepler.blogg.no/1268239761_fakta_om_gullepler_og.html

Mange folk som i tdligere tider har måtte forlate vårt land kommer til bake og sammen skal vi bygge opp en ny nasjon som heter Japan. Det var Japan og Tyskland som faktiskt måtte avgi land til det som skulle bli landet Norge som måtte flytte fra stedet der Norge var før 1940 nemlig ved Biskaya bukten i Frankeriket.Dette er det jeg mener kommer til å skje i den nærmeste framtid.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gå til fastlegen din og be om en henvisning til psykolog :)

Nei det blir bare tull, fast legen og psykologer er jo så stokk dumme, orker ikke å prate i timesvis for å overbevise dem, de skjønner jo ingen ting likevel.

Ser man frm i tiden så kan en ikke forvente at fastlege og psykolog gjør det samme.

Dette vil tiden vise hvem som har rett!

Lenke til kommentar

Å herre!

Hvor har du alt dette fra?

Virker rimelig fjernt tbh.

Hvis du skal forvente å bli tatt seriøst så må du nesten komme noen kilder som kan dokumentere noe av dette.

Husk at dette er en spådom, samt noen faktiske opplysninger.Det er opp til den enkelte til å tro på sånt slik som en rekke spådommer igjennom tidende.

Og kilden er meg selv, de som kjenner meg vet at jeg har mange spesielle evner.

Lenke til kommentar

Husk at jeg ikke har nevnt noen dato, og det kommer jeg heller ikke til å gjøre.

Men det første som skje er at diakonene tar over tv og radio for å be folk holde seg hjemme.

Så vil hver og en av oss som er konfirmerte eller det som er tilsvarende for andre trosretninger få besøk av en diakon som skal prate med hver og en, for så bestemme hva den enkelte skal gjøre.

Så militære frakte folk ditt de skal.

Kommer med mere siden.

Lenke til kommentar

Det skal viss bare være noen få dager før folk i Norge må si farvel til hverandre, husk at det er strengt forbudt å sette seg til motverge når diakon og militære kommer hjem til oss.

På mandag er det visst mange som må si ha det til hverandre igjen. Etter helgen, når de fleste familier er samlet, starter arbeidsuka igjen for de aller fleste. Noen pendler og kan være borte i ukesvis, mens andre bare er borte på dagtid. Barna er gjerne på skole. Uansett, det blir nok sagt mye ha det mandag morgen. Sånn er det nemlig i landet Norge, et sted på planeten Jorden som kretser rundt stjernen Sol, i en arm i galaksen Melkeveien.

 

Alt vi kjenner til kalles av og til Virkeligheten.

 

Jeg anbefaler deg på det varmeste å besøke oss her en gang. Selv om vi selvfølgelig har vårt å stri med, er det egentlig ganske fint her.

Endret av Salvo
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det skal viss bare være noen få dager før folk i Norge må si farvel til hverandre, husk at det er strengt forbudt å sette seg til motverge når diakon og militære kommer hjem til oss.

På mandag er det visst mange som må si ha det til hverandre igjen. Etter helgen, når de fleste familier er samlet, starter arbeidsuka igjen for de aller fleste. Noen pendler og kan være borte i ukesvis, mens andre bare er borte på dagtid. Barna er gjerne på skole. Uansett, det blir nok sagt mye ha det mandag morgen. Sånn er det nemlig i landet Norge, et sted på planeten Jorden som kretser rundt stjernen Sol, i en arm i galaksen Melkeveien.

 

Alt vi kjenner til kalles av og til Virkeligheten.

 

Jeg anbefaler deg på det varmeste å besøke oss her en gang. Selv om vi selvfølgelig har vårt å stri med, er det egentlig ganske fint her.

Jeg tror du har glemt hva som er en spådom , en spådom kan være så mangt, men de fleste jeg har lest igjennom tidende har ikke gått i oppfyllelse. Slik er det med min også.

Anbefaler deg å slå opp i et norsk lexikon og se der hva en spådom er. Jeg har full forståelse at våre nye landsmenn ikke vet hva en spådom er så jeg ber deg å undersøke saken nærmere enten på internett elle i bokhylla på et bibliotek.

Lenke til kommentar

Hvorfor går du rundt å spår ting?

Er du en spåkone med krystallkule osv, jobber du på sirkus?

Jeg kom med denne spådommen for morro skyld, for å se reaksjonen på folk her på forumet.Men for all del spåkone med krystalkule er jeg ikke. Jeg er for det første en mann, og for det andre bruker jeg ikke ting som krystall kule eller andre ting å spå med. Dette kommer helt av seg selv.Jeg jobber ikke på sirkus.

Pleier ikke å spå folk eller til noe media.

Mine spådommer kan en le av,gråte av eller grøsse av, så du kan fortelle dette videre om du vil. Det er jo en litt skummel spådom jeg har kommet med, men ikke vørre enn alle disse fantasi filmene om div. dommedagshendelser i den siste tiden. Det skumle er at noen tror på dette.Men det jeg skriver om har jeg ikke sett noen film om, så vi får se.

Lenke til kommentar

Hvorfor går du rundt å spår ting?

Er du en spåkone med krystallkule osv, jobber du på sirkus?

Jeg kom med denne spådommen for morro skyld, for å se reaksjonen på folk her på forumet.Men for all del spåkone med krystalkule er jeg ikke. Jeg er for det første en mann, og for det andre bruker jeg ikke ting som krystall kule eller andre ting å spå med. Dette kommer helt av seg selv.Jeg jobber ikke på sirkus.

Pleier ikke å spå folk eller til noe media.

Mine spådommer kan en le av,gråte av eller grøsse av, så du kan fortelle dette videre om du vil. Det er jo en litt skummel spådom jeg har kommet med, men ikke vørre enn alle disse fantasi filmene om div. dommedagshendelser i den siste tiden. Det skumle er at noen tror på dette.Men det jeg skriver om har jeg ikke sett noen film om, så vi får se.

 

Så det du egentlig sier er at du forteller en fortelling om framtiden, og at den ikke er værre enn andre dommedagsfilmer? I det ene øyeblikket formulerer du deg som om du har sett framtiden og kommer med sannheten, men i det andre øybeblikket formulerer du deg som om dette kun er historier og din fantasi? hva er egentlig poenget ditt? Hva vil du oppnå?

Lenke til kommentar

Hvorfor går du rundt å spår ting?

Er du en spåkone med krystallkule osv, jobber du på sirkus?

Jeg kom med denne spådommen for morro skyld, for å se reaksjonen på folk her på forumet.Men for all del spåkone med krystalkule er jeg ikke. Jeg er for det første en mann, og for det andre bruker jeg ikke ting som krystall kule eller andre ting å spå med. Dette kommer helt av seg selv.Jeg jobber ikke på sirkus.

Pleier ikke å spå folk eller til noe media.

Mine spådommer kan en le av,gråte av eller grøsse av, så du kan fortelle dette videre om du vil. Det er jo en litt skummel spådom jeg har kommet med, men ikke vørre enn alle disse fantasi filmene om div. dommedagshendelser i den siste tiden. Det skumle er at noen tror på dette.Men det jeg skriver om har jeg ikke sett noen film om, så vi får se.

 

Så det du egentlig sier er at du forteller en fortelling om framtiden, og at den ikke er værre enn andre dommedagsfilmer? I det ene øyeblikket formulerer du deg som om du har sett framtiden og kommer med sannheten, men i det andre øybeblikket formulerer du deg som om dette kun er historier og din fantasi? hva er egentlig poenget ditt? Hva vil du oppnå?

Enhver får tolke det jeg har skrevet på hver sin måte. Og hva jeg oppnår? ikke annet enn at folk skriver til meg og jeg svarer tilbake, bare koselig.

Men jeg er stadig forundret over at mange tar det jeg har skrevet noe ille opp, kan ikke huske at det blir slik hver gang en slik film sendes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...