SophiaAustinI Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Kan ein fin fyr ;] ? bare beskrive ein veldig god blowjob ? Eller det du ønsket at noen/hun skulle gjøre på deg ?
Runar Skrevet 29. august 2011 Skrevet 29. august 2011 Hold dere seriøse. Ett innlegg (og et svar på dette) har blitt slettet.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.
Randomizer Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 For å svare rett på emnetittel, så ja takk!
mortenbr Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 finnes ikke noe fasitsvar på dette. kommer helt an på gutten det. spør kisen det angår heller:P
SophiaAustinI Skrevet 30. august 2011 Forfatter Skrevet 30. august 2011 finnes ikke noe fasitsvar på dette. kommer helt an på gutten det. spør kisen det angår heller:P ;]]] Jaaa - Kansje det
Populært innlegg Hanske Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Skrevet 30. august 2011 Kan jeg be deg om ikke å ta mellomrom mellom siste bokstav i setningen og spørsmålstegnet? Det er helt feil å gjøre det, og veldig irriterende for leserne. 18
Quote Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 (endret) Tja jeg ;]? vet ikke helt hva du er ;] ute etter. Varer så lenge som mulig, helst. Noe man må finne ut av selv. Endret 30. august 2011 av Quote 3
SophiaAustinI Skrevet 30. august 2011 Forfatter Skrevet 30. august 2011 Kan jeg be deg om ikke å ta mellomrom mellom siste bokstav i setningen og spørsmålstegnet? Det er helt feil å gjøre det, og veldig irriterende for leserne. Hmmmmm - "leserene" ? Deg da vettu ;] Du kan klikke deg innpå et annet sted og svaret er NEI
Populært innlegg Hanske Skrevet 30. august 2011 Populært innlegg Skrevet 30. august 2011 Kan jeg be deg om ikke å ta mellomrom mellom siste bokstav i setningen og spørsmålstegnet? Det er helt feil å gjøre det, og veldig irriterende for leserne. Hmmmmm - "leserene" ? Deg da vettu ;] Du kan klikke deg innpå et annet sted og svaret er NEI Der bommet du totalt. "Leserne" er helt korrekt i norsk rettskrivning. 16
Runar Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Og her stopper diskusjonen om rettskriving og grammatikk. Dere kan gjerne fortsette privat for min del, men nye innlegg her slettes.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.
grovetussen Skrevet 30. august 2011 Skrevet 30. august 2011 Så lenge den slutter bra er resten ikke noe problem
SophiaAustinI Skrevet 31. august 2011 Forfatter Skrevet 31. august 2011 Så lenge den slutter bra er resten ikke noe problem Hmmmmm ... Så om ho bit alt ho kan på hode men resten av blowjoben endte bra så er det OK ?? For å svare rett på emnetittel, så ja takk! ;] Hvordan følest et blowjob ut ?
Stereotypisk bergenser Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Hvordan følest et blowjob ut ? Nei denne får Lars ta. 9
Kakeshoma Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Så lenge den slutter bra er resten ikke noe problem Hmmmmm ... Så om ho bit alt ho kan på hode men resten av blowjoben endte bra så er det OK ?? Snu litt på spørsmålet ditt så klarer du nok å svare helt selv. Ender det bra om du biter alt du kan? KAN det ende bra om du biter alt du kan?
Hanske Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Røff kontakt mellom tenner og penis, er ikke bra. 1
SophiaAustinI Skrevet 31. august 2011 Forfatter Skrevet 31. august 2011 Røff kontakt mellom tenner og penis, er ikke bra. OHJ ! Nei det viste jeg ikke
-Léon- Skrevet 31. august 2011 Skrevet 31. august 2011 Burde vel være allmen kunskap at man ikke skal utsette junior for bitting og slike ting. 5
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 1. september 2011 Populært innlegg Skrevet 1. september 2011 1. Start rolig. Utløsningen er målet, men det haster ikke å komme dit. (Og noen ganger ikke en gang det, siden det skal skje senere i akten.) 2. Øyekontakt er en god ting. Det viser at du ikke er flau over det du gjør. Og så er blikk sexy. 3. Det er hånda (hendene) som gjør mesteparten av jobben. Bruke den ledige hånda til å kjæle med erogene soner. (Som på baksiden av ballene.) Flytt gjerne tunga dit også innimellom. 4. Slikk og bruk tungen og leppene aktivt. Selv om det heter blowjob hjelper det ikke å blåse, men man kan godt suge litt (selv om det ikke er det som gir utløsningen.) 5. Spytt er ikke negativt. Gutter har ikke mye mer glede av at det er tørt enn jenter har. Synes gutten det er grisete med spytt er han ikke klar for oral sex. 6. Vær lydhør. Gutter er enkle og forutsigbare, og lydene han kommer med vil fortelle deg når han begynner å lade kanonen. Da er det på tide å fokusere på innspurten. 7. Tenk - på forhånd - hvor du vil at det skal ende. I munnen, på kroppen, på puta. Uansett, ikke gi deg før han er ferdig, det er under utløsningen han trenger deg mest. 8. Kjæling og slikking etterpå er deilig, og viser at du ikke synes at det er ekkelt at han kom. Geir 21
Anbefalte innlegg