Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Først og fremst er FPS best på pc, med tanke på det er det trist at samtlige FPS (siste årene) spill har konsoll herpes. Så kommer det 1!! spill som ikke har konsoll herpes, så skal du syte over det, kan du ikke unne Pc gamere 1 spill på 1 år ?.

 

Han syter da ikke! Jeg storkoser meg over at det endelig kommer et fantastisk FPS til pc, good on you. Men for sånne som meg som ikke har en gaming-rigg hadde det vært hyggelig om BF3 også er "spelande", som han skriver, på konsoll også. Nå får du ta deg en pause og roe deg ned før du sprenger et blodkar.

 

Grunnet jeg bruker 2x utropstegn et sted så sprenger jeg blodkar, eller drar du den konklusjon ut fra noe annet?. Og jo det er syting -Litt trist....- Absolutt Ingenting er Trist med at det endelig har kommet et FPs rettet mot pc, ingenting.

 

Nei han sa vel ikke at det er trist at det kommer et FPS rettet mot PC?

 

Han sa det var trist at konsollversjonen ikke ser like bra ut som PC versjonen.

 

For meg er det åpenbart at du trenger å roe deg, for du ser tydeligvis så rødt at ikke klarer å lese skikkelig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

UBESKRIVELIG bra at PC versjonen er så tydlig bedre enn konsollversjonen, og det er abselutt sånn det skal være, og bør ikke være noe å grine for for konsoll fans.

 

Sant, så sant. Herlig å endelig ikke bli hindret av konsollenes latterlig dårlige hardware.

 

Hadde alle spillselskaper gjort dette så folk så hvor tydelig forskjell det faktisk er, så hadde Sony, MS og Nintendo blitt tvunget til å gi ut bedre konsoller.. Så håper dette blir en trend

Lenke til kommentar

Siste fullverdige, PC-eklsusive DICE-spel var Battlefield 2142, som kom ut i 2006. At dei "står i mot konsollpesten" høyrest beundringsverdig ut, men det er nærare sanninga å seie at dei er flinke til å spele båe sidar av bordet. Berre det. :)

 

Fullverdig eller ikke , spilla dem`s ALLTID fungert best på pc , derfor sier jeg at de står imot konsollpesten som har tatt livet av de fleste utviklerteam.

Lenke til kommentar

Jeg vil faktisk påstå at det er PC-gamere som er de største "ekstremistene".

 

Jeg er oppriktig glad for at dere får et spill som virkelig leverer til PC, og har ingen problemer med å akseptere at ny hardware til PC får et spill til å se bedre ut enn på konsoll. Det skulle bare mangle.

 

Det som er litt merkelig er at dere bruker 90% av tiden på å rakke ned på og klage over konsoll og 10% av tiden på å glede dere over at PC'en endelig blir verdsatt av spillutviklere. Hva med å bare akseptere at noen foretrekker PS3, noen foretrekker XBOX 360 og noen foretrekker PC i stedet for å misjonere så knallhardt for det man selv foretrekker.

 

 

-Compesce mentem-

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jepp, BF3 må spelast på pc, og difor treng eg å kjøpe meg ein skikkeleg gaming-pc. Vurderar å kjøpe det til konsoll også, men det blir kanskje litt unødvendig.

 

Du må huske å kjøpe en ekstra kraftig CPU slik at maskina takler spywaren i Origin.

Hvis DICE er så glad i PC- spillerne er det helt UTROLIG at de går med på Origin..

 

Ellers må jeg si at jeg syntes BC2 fungerte bedre på konsoll enn PC, men det kan nok ha litt med community å gjøre.

Lenke til kommentar

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Først og fremst er FPS best på pc, med tanke på det er det trist at samtlige FPS (siste årene) spill har konsoll herpes. Så kommer det 1!! spill som ikke har konsoll herpes, så skal du syte over det, kan du ikke unne Pc gamere 1 spill på 1 år ?.

Eg er litt usikker på korleis eg skal svare på innlegget ditt. Eg kan ikkje på nokon måte sjå korleis eg syt, eller prøver å ta frå deg som PC-spelar noko glede? Unnar eg ikkje PC spelarar eit bra spel? Kva innlegg var det du las, eigentleg?

 

Eg skreiv berre at det er litt trist (for min del, riktignok) som eksklusiv konsoll-spelar at spelet er so-pass nedgradert. Misforstå meg rett, eg gledar meg til BF3, og tvilar ikkje eit sekund på spelet blir vannvittig moro å spele på XBOXen min. Eg føretrekk berre å sitje i reclineren min, i "man cave'n" min, å spele på 55" Full HD LED tv'en, med full 5.1 Surround lyd. Det er ein personleg preferanse.

 

Føreslår du les innlegget mitt ein gong til, og kanskje modererar deg sjølv neste gong.

 

 

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Endelig et PC spill som der dem faktisk utnytter PC og ikke er port fra konsoller med gammel utdatert hardware som passer best på et museum.

 

Xboxen er perfekt spillemaskin til min unge på 4 år, men å håpe på at BF3 grafikken som vi har sett video av i det siste blir like bra på konsoll er bare en drøm.

Skaff deg en PC, koble til en kontroller på den om du liker det best og du vil aldri se deg tilbake.

Eg sa heller aldri at eg rekna med at grafikk og gameplay ville bli på same nivå på konsoll som på PC. Det eg har hevda i stort sett alle innlegg her på forumet, er at eg håpar konsollutgåva blir spelande, at det ikkje må til for store kutt for å få pressa spelet inn på dei litt eldre maskinane, XBOX360 og PS3.

 

Eg har riktignok vurdert å gå til innkjøp av ein PC som taklar dei nye spela, men eg meinar framleis at XBOXen kan gje meg gode spelestunder.

 

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

snip..

 

Han syter da ikke! Jeg storkoser meg over at det endelig kommer et fantastisk FPS til pc, good on you. Men for sånne som meg som ikke har en gaming-rigg hadde det vært hyggelig om BF3 også er "spelande", som han skriver, på konsoll også. Nå får du ta deg en pause og roe deg ned før du sprenger et blodkar.

+1 til deg. Du las faktisk innlegget mitt. Han tok det noko personleg.

 

 

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

snip...

 

Han syter da ikke! Jeg storkoser meg over at det endelig kommer et fantastisk FPS til pc, good on you. Men for sånne som meg som ikke har en gaming-rigg hadde det vært hyggelig om BF3 også er "spelande", som han skriver, på konsoll også. Nå får du ta deg en pause og roe deg ned før du sprenger et blodkar.

 

Grunnet jeg bruker 2x utropstegn et sted så sprenger jeg blodkar, eller drar du den konklusjon ut fra noe annet?. Og jo det er syting -Litt trist....- Absolutt Ingenting er Trist med at det endelig har kommet et FPs rettet mot pc, ingenting.

Som eg nemnde i første svaret mitt. Eg syt ikkje. Eg meinar absolutt det er litt trist at det virkar som om det er utført større kutt i konsollutgåva. Det er mi meining. Føreslår igjen du les godt gjennom kva eg skriv. Ein skulle tru eg hadde ytra noko sære ekstremistiske meiningar, retta mot deg som person.

 

Utruleg kva folk lirar frå seg.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Litt trist å høyre at konsollversjonen er så dårleg satt opp imot pc utgåva. Noko stor overrasking er det riktig nok ikkje. Eg vonar framleis at det er spelande på konsoll, for oss som ikkje har, eller har planar om å handle inn noko PC.

 

Først og fremst er FPS best på pc, med tanke på det er det trist at samtlige FPS (siste årene) spill har konsoll herpes. Så kommer det 1!! spill som ikke har konsoll herpes, så skal du syte over det, kan du ikke unne Pc gamere 1 spill på 1 år ?.

 

Han syter da ikke! Jeg storkoser meg over at det endelig kommer et fantastisk FPS til pc, good on you. Men for sånne som meg som ikke har en gaming-rigg hadde det vært hyggelig om BF3 også er "spelande", som han skriver, på konsoll også. Nå får du ta deg en pause og roe deg ned før du sprenger et blodkar.

 

Grunnet jeg bruker 2x utropstegn et sted så sprenger jeg blodkar, eller drar du den konklusjon ut fra noe annet?. Og jo det er syting -Litt trist....- Absolutt Ingenting er Trist med at det endelig har kommet et FPs rettet mot pc, ingenting.

 

Nei han sa vel ikke at det er trist at det kommer et FPS rettet mot PC?

 

Han sa det var trist at konsollversjonen ikke ser like bra ut som PC versjonen.

 

For meg er det åpenbart at du trenger å roe deg, for du ser tydeligvis så rødt at ikke klarer å lese skikkelig...

 

Men det blir selvsagt som å si nøyaktig det samme (han kan forøvirg både mene grafikk samt spillmekanikken, så her er det du som ikke leser innlegg -ikke ser like bra ut- skriver han ikke. Virker som du ser rødt da), det er jo klart som dagen er lang. Selvsagt ser Pc versjonen bedre ut, det er jo nettop det at konsoll ligger laaangt etter at grafikken blir nedskalert, dette har hele tiden ført til at spill til Pc blir nedprioritert og ser dårligere ut (Selvagt er den sterke forenklingen med i denne pakken, men la oss holdet oss til grafikk). Når det første man reagerer på da er at det er"Trist ...dårleg satt opp imot Pc" så kan det ikke bety annet at det er trist de ikke har brukt mer tid på konsoll versjonen. Mest sannsynlig kan ikke konsoll versjonen se så mye bedre ut uansett når det er sagt, Pc ligger langt foran nå og det er Flott at Dice konsentererer seg mest om pc ikke trist. Konsoller har nå et hav av fps hovedsklig rettet mot konsoll fra før.

 

edit

 

Ser det har kommet nytt innlegg nå (Som faktisk skrev det var trist)

Optimus Trasti

"Eg skreiv berre at det er litt trist (for min del, riktignok) som eksklusiv konsoll-spelar at spelet er so-pass nedgradert. Misforstå meg rett, eg gledar meg til BF3, og tvilar ikkje eit sekund på spelet blir vannvittig moro å spele på XBOXen min. Eg føretrekk berre å sitje i reclineren min, i "man cave'n" min, å spele på 55" Full HD LED tv'en, med full 5.1 Surround lyd. Det er ein personleg preferanse."

 

Det er jo nettop det jeg svarer på, det er ikke noe å syte over. Ja KOS deg for all del med nedgradert verjon til Xbox, men det er ikke Trist..... Trolig haddet de ikke fått det til bedre på konsoll uansett, du for heller tenke slik.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Eg sit berre her å humrar. Du følar det er eit angrep på deg og dine intresser at eg har ein preferanse som ikkje er akkurat lik din.

 

Vaklar på grensa til xenofobi dette her.

 

Eg synes òg det er trist at Burger King kutta ut Chili Cheese hjå sine utsals-stader i Noreg. Eg har aldri hevda at det er trist at PC utgåva er betre. Det eg har sagt er at eg synes det er leit å høyre at konsollutgåva er "kraftig" nedgradert. Og som eg skreiv i første svaret mitt, så var ikkje dette nokon stor overrasking. Men, for meg som konsoll-spelar, blir jo det trist at eg blir sitjane med ein meir, la oss kalla det begrensa utgåve av dette spelet.

 

Pc ligger langt foran nå og det er Flott at Dice konsentererer seg mest om pc ikke trist. Konsoller har nå et hav av fps hovedsklig rettet mot konsoll fra før.
Du skriv litt rotete, det er til tider vanskeleg å skjønne kva du skal fram til.

Men eg skal gjere eit forsøk:

Eg har heller aldri hevda at det er trist at DICE brukar PC som sin hovudplattform. Kvifor skulle eg sjå på det som eit problem?

 

Når det første man reagerer på da er at det er"Trist ...dårleg satt opp imot Pc" så kan det ikke bety annet at det er trist de ikke har brukt mer tid på konsoll versjonen.
Les du alltid like mykje gjennom linjene? Tør ikkje tenkje kva som går igjennom hovudet ditt dersom du les gjennom val-brosjyra til ymse politiske parti.

 

Men eg skjønar kva du vil fram til. Eg skal førebels konferera med deg neste gong, før eg ytrar eigne meiningar.

 

simalarion:

Computer+Rage.gif

:-)

Endret av Optimus Trasti
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg sit berre her å humrar. Du følar det er eit angrep på deg og dine intresser at eg har ein preferanse som ikkje er akkurat lik din.

 

Vaklar på grensa til xenofobi dette her.

 

Eg synes òg det er trist at Burger King kutta ut Chili Cheese hjå sine utsals-stader i Noreg. Eg har aldri hevda at det er trist at PC utgåva er betre. Det eg har sagt er at eg synes det er leit å høyre at konsollutgåva er "kraftig" nedgradert. Og som eg skreiv i første svaret mitt, så var ikkje dette nokon stor overrasking. Men, for meg som konsoll-spelar, blir jo det trist at eg blir sitjane med ein meir, la oss kalla det begrensa utgåve av dette spelet.

 

Pc ligger langt foran nå og det er Flott at Dice konsentererer seg mest om pc ikke trist. Konsoller har nå et hav av fps hovedsklig rettet mot konsoll fra før.
Du skriv litt rotete, det er til tider vanskeleg å skjønne kva du skal fram til.

Men eg skal gjere eit forsøk:

Eg har heller aldri hevda at det er trist at DICE brukar PC som sin hovudplattform. Kvifor skulle eg sjå på det som eit problem?

 

Når det første man reagerer på da er at det er"Trist ...dårleg satt opp imot Pc" så kan det ikke bety annet at det er trist de ikke har brukt mer tid på konsoll versjonen.
Les du alltid like mykje gjennom linjene? Tør ikkje tenkje kva som går igjennom hovudet ditt dersom du les gjennom val-brosjyra til ymse politiske parti.

 

Men eg skjønar kva du vil fram til. Eg skal førebels konferera med deg neste gong, før eg ytrar eigne meiningar.

 

simalarion:

Computer+Rage.gif

:-)

 

hehe så hårsår trenger du da ikke være, et ekstra utropstegn tåler du. Et FPS spill som hovesaklig konsentrerer seg om PC spill tåler du også.

 

'Optimus Trasti'

"Det eg har sagt er at eg synes det er leit å høyre at konsollutgåva er "kraftig" nedgradert."

 

Ja, det er fortsatt det jeg svarer deg på. Det er ikke trist, en annen grunn til at det ikke er tirst som jeg var inne på er trolig for at de ikke klarer å få det til bedre heller, trolig grunnet Pc versjonen er prioritert (sirkel sirkel sirkel).

 

edit

Veldig opptatt dere er på å sette meg i bås som "Sinna", gir det deg en trygghets følelse å sette meg i den båsen. I mine øyne er det du som virker på kanten her som må komme med personlig kritikk (som heller mer mot forsøk på mobbing) inkl legge inn en animert avatar som viser hvor sinna jeg er.

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Eg er ikkje hårsår, men svarar på innlegget noko i same toneleie som du legg deg i.

 

Eg satte deg ikkje i nokon bås, det gjorde du greit sjølv.

Det eg stort sett svarar på er innlegga dine, som presenterar di meining som fakta, som til dømes;

Et FPS spill som hovesaklig konsentrerer seg om PC spill tåler du også.
Så grunna tekniske begrensningar, er spelet hovudsakleg til PC eigarar? Dei x antall millionane som vel å kjøpe spelet til PS3 eller XBOX360 skal berre væra takksam for at dei i det heile tatt får spele det?

 

Gif animasjonen måtte eg berre leggje til. Den var det første eg tenkte på når eg las innlegga dine :-)

Dersom du blir vonbroten av den, og følar deg mobba - skal eg fjerne den frå innlegget mitt.

Endret av Optimus Trasti
Lenke til kommentar

Eg er ikkje hårsår, men svarar på innlegget noko i same toneleie som du legg deg i.

 

Eg satte deg ikkje i nokon bås, det gjorde du greit sjølv.

Det eg stort sett svarar på er innlegga dine, som presenterar di meining som fakta, som til dømes;

Et FPS spill som hovesaklig konsentrerer seg om PC spill tåler du også.
Så grunna tekniske begrensningar, er spelet hovudsakleg til PC eigarar? Dei x antall millionane som vel å kjøpe spelet til PS3 eller XBOX360 skal berre væra takksam for at dei i det heile tatt får spele det?

 

Flott forsøk på hersketenikk der, nei det er ikke det jeg skriver til deg i det hele tatt. I steden for å forklare mitt svar en gang til får du lese det på nytt. Må jeg forøvrig jobbe så får ikke svart deg mer i dag her, ta videre resten på PM da dette trolig lite intressant nå for resten her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...