Gå til innhold

Sniktitt: The Elder Scrolls V: Skyrim (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Autolagringsmetoden virket spennende og nyskapende om jeg forstod den rett. Ellers er Skyrim min våte drøm til nå, i år.

 

Kanskje forfatter kunne skrevet noe annet enn "Sånn ser x ut" under hvert eneste bilde, ikke at det har så veldig mye å si. Men for meg er bildeundertekstene (inkluder bildene seff) noe jeg liker på gamer.no , enten med tørr humor eller undertekster som skaper interresse.

Lenke til kommentar

Kanskje forfatter kunne skrevet noe annet enn "Sånn ser x ut" under hvert eneste bilde, ikke at det har så veldig mye å si. Men for meg er bildeundertekstene (inkluder bildene seff) noe jeg liker på gamer.no , enten med tørr humor eller undertekster som skaper interresse.

 

:hrm:

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å velge forskjellige raser når alle rasene har de samme forutsettingene?

Det blir alt for dumt hvis det kun er stjernetegnet som skal ha noe å si for ferdighetene til en spiller.

Jeg satser dog på at spiller fortsatt blir bra, på trass av at de har ødelagt litt av poenget med forskjellige raser.

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å velge forskjellige raser når alle rasene har de samme forutsettingene?

Det blir alt for dumt hvis det kun er stjernetegnet som skal ha noe å si for ferdighetene til en spiller.

Jeg satser dog på at spiller fortsatt blir bra, på trass av at de har ødelagt litt av poenget med forskjellige raser.

 

Tja, det er jo det estetiske, og litt av "roleplayet" som former hvordan man forestiller seg figuren sin. Men skulle vel tro at det er mindre forskjeller fra rase til rase.

 

Gleder meg veldig! Får bare håpe jeg får tid til å spille det haha :!:

Lenke til kommentar

Hva er vitsen med å velge forskjellige raser når alle rasene har de samme forutsettingene?

Det blir alt for dumt hvis det kun er stjernetegnet som skal ha noe å si for ferdighetene til en spiller.

Jeg satser dog på at spiller fortsatt blir bra, på trass av at de har ødelagt litt av poenget med forskjellige raser.

 

Det er ikke slik at alle rasene har de samme forutsetningene, jeg skal forsøke å omskrive saken så det kommer tydeligere frem. Man har fortsatt rasespesifikke egenskaper, samt ting de gjør bedre, det er bare klassevalget som er fjernet. Beklager misforståelsen.

Lenke til kommentar

Takk for innspill, har rettet opp den pinlige skrivefeilen. Uinspirerte bildetekster skyldes simpelthen at det er manko på nye bilder fra spillet. Det er begrenset hvor mye nytt man kan skrive om de samme bildene tredje gang man kommenterer dem.

Jeg likte det :p gjentatt mange nok ganger til at det ble en spøk av det.

Tviler litt på spillet, men tester det sikkert en gang. etter de 1000 andre spillene som venter :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...