Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Savner TG veldig :( var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Savner TG veldig :( var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år!

Bare dra med henne, du trenger jo ikke og ta med pcn din. Og bruk hennes når du skal skjekke facebook :p

Lenke til kommentar

Savner TG veldig :( var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år!

Bare dra med henne, du trenger jo ikke og ta med pcn din. Og bruk hennes når du skal skjekke facebook :p

 

Haha hadde jeg dratt dit hadde jeg tatt med "fult-utstyr", men må proritere pengene litt annerledes i år ;) TG er jo hvert år, så sjansen går ikke fra meg om jeg ikke dør i 2012!

Lenke til kommentar

Savner TG veldig :( var der ifjor og det var utrolig kult! Spilte faktisk ikke så mye fordi det var så mye annet å gjøre der også. Men er veldig god steminig der! Kan desverre ikke å år, men kjæresten min som ikke er gamer engang skal dit uten meg <.<" håper jeg får dratt til neste år!

Bare dra med henne, du trenger jo ikke og ta med pcn din. Og bruk hennes når du skal skjekke facebook :p

 

Haha hadde jeg dratt dit hadde jeg tatt med "fult-utstyr", men må proritere pengene litt annerledes i år ;) TG er jo hvert år, så sjansen går ikke fra meg om jeg ikke dør i 2012!

Du kan hvertfall si at du ikke er alene om å ikke dra :hm:

 

Tyskland - Hamar blir for dyrt andre året på rad, andre ting kommer først i år. :cry:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Husker ikke henne, men husker når Northug var innom, i 09 var det vel? Storm rundt den standen, ja.

2010, en kollega prøvde seg.

Glemmer aldri første gang han fortalte om at han acet Northug, for og så rope "barneskirenn" til han :tease:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...