Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Håper ikke jeg angrer på at jeg havnet ikke havnet i quiet zone allikevel :O

Har jo seata med 30 andre, og ingen av de skal ha med seg lydanlegg.

 

Men, ble litt trist når jeg hørte den "eldre garden" sitter på quiet zone :-(

Lenke til kommentar

har blitt plassert i lag med en kompis i "stille sonen" er dette en like bra plass som andre plasser. Sitter også på enden... er det noen som har prøvd det?

 

Stillesona er flott, den. Satte meg i HW-sona i år, var ingen plassar i stillesona som frista. Av uforståelege grunnar satte mange store grupper med tidleg tilgang til seating seg der. Ærleghet varer ikkje lengst, den var det tomt for når eg, som lot vere å snike i seatinga i år, endeleg fekk plassere meg.

 

Sat på enden eit år. Plassen er heilt grei i seg sjølv, men du bør satse på å vere tidleg i skipet med mindre du vil gjennom ei hinderløype for å koble deg til nettverket. Det er tusenvis av folk i skipet, likevel plasserar alle ting på bordet som om dei var aleine på planeten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Han hadde da ikke med noe anlegg i fjor?..

This.

 

:p

 

Hintet da aldri direkte til denne kjekke karen jeg da?

 

Sikkert flere med rullestol som satt på HW rekka da.

Høyttaler, anlegg, details, schmetails.

 

Satt bare en i rullestol på HW-rekka.

Og så vidt jeg husker hadde ikke WheelMan med seg noe annet enn macen hans, og jeg tviler på at de innebygde høyttalerne spiller så høyt at de er plagsomme :p

Lenke til kommentar

Og så vidt jeg husker hadde ikke WheelMan med seg noe annet enn macen hans, og jeg tviler på at de innebygde høyttalerne spiller så høyt at de er plagsomme :p

 

Du må ikke glemme at laptophøyttalere trenger ikke spille så høyt før de blir plagsomme.. :p

Endret av ZeRKoX
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Nokken som veit kortid dørene åpner på Onsdagen eller kortid de pleier å gi informasjon om det? Ka kl åpna det ifjord?

 

Siden du åpenbart er for lat til å sjekke FAQen på gathering.org:

 

 

When is The Gathering 2012?

 

The doors open at Wednesday 09.00 April 4th. The net and power will be taken at 12:00 Sunday April 8th, and you must be out of the arena before 14:00.

Lenke til kommentar

Siden du åpenbart er for lat til å sjekke FAQen på gathering.org:

 

 

When is The Gathering 2012?

 

The doors open at Wednesday 09.00 April 4th. The net and power will be taken at 12:00 Sunday April 8th, and you must be out of the arena before 14:00.

 

 

Tenkte ikkje på det. Men thanks!

Lenke til kommentar

På FAQ står at du kan ha opptil en ampere, og vil ikke det si 230W, og det er jo alt for lite..

 

Hjelp?

:dremel:

Nja aldri vært et problem, du får strøm så lenge det er maskinen din som suger det og ikke kjøleskap/anlegg/osv

På FAQ står at du kan ha opptil en ampere, og vil ikke det si 230W, og det er jo alt for lite..

 

Hjelp?

:dremel:

Nja aldri vært et problem, du får strøm så lenge det er maskinen din som suger det og ikke kjøleskap/anlegg/osv

 

Hmm, ok, synes bare det var litt rart :p, men jeg år håpe at den klarer 1KW da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...