Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Noen av dere som husker The Gathering 2008?

 

Hvis ja, er det noen som husker navnet på hu svenske CSS gamern som var der og satt og tok imot utfordrere?

 

Ganske sikker på at hun representerte qpad. Var kun aim_map om jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av dere som husker The Gathering 2008?

 

Hvis ja, er det noen som husker navnet på hu svenske CSS gamern som var der og satt og tok imot utfordrere?

 

Ganske sikker på at hun representerte qpad. Var kun aim_map om jeg ikke husker feil.

 

Ja mener og huske no slik selv, men hva het hun? o_O

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Men kunne ikke skjønt hvorfor hun skulle vært der som ansatt o_O

 

Fordi hun får betalt for det?

Noe sier meg at hun fikk ganske greit betalt for det å representere Qpad på TG.

Qpad har skjønt at det å selge seg inn med et kvinnfolk som har utseende med seg i et arrangement som er i overkant representert av gutter i alderen 15-20år er virkelig bra for business.

 

Hvorfor tror du at standen Panther energidrikk har/hadde brukte nesten utelukkende kvinnelige servitører?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvorfor tror du at standen Panther energidrikk har/hadde brukte nesten utelukkende kvinnelige servitører?

Får forsatt vann i munnen av Panther Energy-slush etter at vi fikk de til å komme på et skole LAN vi hadde på videregående (da var det riktignok ingen babes så serverte, men 2 svette karer).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Var det mangel på kalde kjøleelementer ifjord?

Hæh? Kalde kjøleelementer til hva?

 

Btw, nå har du skrevet ifjord 2 ganger i løpet av kort tid, det heter "i fjor".

 

Lenke til kommentar
Var det mangel på kalde kjøleelementer ifjord?
Hæh? Kalde kjøleelementer til hva?

Han mener kjøleelementer til kjølebag.

 

Så det er noen som selger energislush utenom Panther Energy? Det må tas med i beregningen når jeg skal til Sverige og handle først :tease:

Mange. De har solgt "Shot" og energislush (aner ikke hvilken type) i partyshopen de siste årene, pluss at folk på IRC (#tg.salg) gjerne selger. De leverer gjerne også til plassen din.

Hvis noen gjerne vil tjene penger så er det å handle inn ulike varer også selge i på TG en ypperlig mulighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...