Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Nå var SUV ordna og billeter til Sandefjord-Strømstad blir bestilt idag.

Kjenner det begynner å nærme seg nå!

 

Mangler bare å få plass på høytalerfrisone nå :dribble:

Lenke til kommentar

Dette blir det særeste TG ever for min del. Jeg måtte gå med på å sove på hotell hver natt for at kjæresten min skulle gidde å være med. Men man har da ikke vært på TG hvis man ikke er trafikkfarlig trøtt på vei hjem igjen. Skal jeg liksom dusje alene hver dag, også? Og ha frukt til frokost? Nesten til å grine av.

 

uffda

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dette blir det særeste TG ever for min del. Jeg måtte gå med på å sove på hotell hver natt for at kjæresten min skulle gidde å være med. Men man har da ikke vært på TG hvis man ikke er trafikkfarlig trøtt på vei hjem igjen. Skal jeg liksom dusje alene hver dag, også? Og ha frukt til frokost? Nesten til å grine av.

 

Haha, morsomt at det kommer fra en jente! :thumbup:

Lenke til kommentar

Dette blir det særeste TG ever for min del. Jeg måtte gå med på å sove på hotell hver natt for at kjæresten min skulle gidde å være med. Men man har da ikke vært på TG hvis man ikke er trafikkfarlig trøtt på vei hjem igjen. Skal jeg liksom dusje alene hver dag, også? Og ha frukt til frokost? Nesten til å grine av.

 

Wow, må bare få kondolere på forhånd.. :no:

 

Blir det for ille kan du vel få security til å ta en alvorsprat med blasfemisten :p

 

TG, burde egentlig hatt en egen prest for slike tilfeller.

Endret av ChristianL
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvordan går det med hyllebygging (for de som skal ha med seg slikt)?

 

Selv er jeg nesten ferdig med 1 av 2 hyller, begge kommer til å være like i konstruksjon men ikke design, etter 2 økter de siste dagene.

Begynner smått å bli stresset over at ingen av de andre på hylla har bestemt seg om tema :S :(

Anyway slik ser hylla ut pr. dags dato:

kiE3p.jpg

Lenke til kommentar

Dårlig organisert.

 

Utdyp.

 

Året var 2009 og vi skulle på TG rekka 2010, vi var en gruppe venner som ville plasseres sammen, alle kjente hverandre ikke like godt og noen hadde plasser sammen som de måtte dele og andre hadde hylle sammen.

 

Og bli plassert slik vi orginalt ga request om å bli plassert var jævelig vanskelig.

 

The end.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Året var 2009 og vi skulle på TG rekka 2010, vi var en gruppe venner som ville plasseres sammen, alle kjente hverandre ikke like godt og noen hadde plasser sammen som de måtte dele og andre hadde hylle sammen.

 

Og bli plassert slik vi orginalt ga request om å bli plassert var jævelig vanskelig.

 

The end.

 

Nu vel, jeg skjønner at det kan være problematisk, men det går vel an å snakke med folk når man kommer dit og ser at man har blitt plassert feil. Det er jo det som er fordelen å sitte med "sine egne", at man antagelig møter litt mer velvilje da.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Thats not the point, at det KAN være muligheter for det sikrer ingenting, om man vil kan man KREVE plassen sin.

 

Så no HW fordi det er dårlig organisert.

Nå skal en være forsiktige med å kritisere de som gjør en frivillig innsats(Iceman) på eget insjativ for brukerne av dette forumet.

Vist enn syns det er et dårlig tiltak, kan man enten ta insjativ selv neste år, eller rett og slett holde kjeft.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Thats not the point, at det KAN være muligheter for det sikrer ingenting, om man vil kan man KREVE plassen sin.

 

Så no HW fordi det er dårlig organisert.

Nå skal en være forsiktige med å kritisere de som gjør en frivillig innsats(Iceman) på eget insjativ for brukerne av dette forumet.

Vist enn syns det er et dårlig tiltak, kan man enten ta insjativ selv neste år, eller rett og slett holde kjeft.

Hvorfor skal man være forsiktig med å kritisere frivillig arbeid? Han sier at det er dårlig organisert, og derfor vil han ikke sitter på HW rekka. Dette er vel noe den frivillige bør ta til seg, så kanksje han kan gjøre en bedre jobb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Året var 2009 og vi skulle på TG rekka 2010, vi var en gruppe venner som ville plasseres sammen, alle kjente hverandre ikke like godt og noen hadde plasser sammen som de måtte dele og andre hadde hylle sammen.

 

Og bli plassert slik vi orginalt ga request om å bli plassert var jævelig vanskelig.

 

The end.

Det har da blitt ganske klart uttrykt tidligere at man som gruppe blir plassert og heller får ta det internt nøyaktivg hvem som sitter hvor. Når det blir opptil 100 mennesker å plassere(i en jævlig dårlig seatingløsning), så sier det seg selv at det er greit å unngå altfor mye detaljstyring. Hvis man i tillegg skal ta med alle "jeg vil sitte ved siden av XY, men ikke YX. Og YY vil gjerne sitte ved siden av XX, men da blir ÅÅ sjalu, så plasser han langt unna"-reqests, da blir det en omtrentlig umulig kabal.

Men klart, jeg skjønner at det er vanskelig å snakke sammen med de man har valgt å sitte i gruppe(som i gruppa man meldte seg på HW-rekka sammen med, ja) sammen med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...