Gå til innhold

The Gathering 2012-tråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

åssen er det med en creative billett? hva er forskjell på det og vanlig billet? de som kan basic kunskaper til c++ og vb.net kan de være der? for og game?

 

Du trenger vel egentlig ikke ha kunnskaper til noe som helst så lenge du er keen på å lære.

Lenke til kommentar

Ja du kan ha med egen PC, du må vise en interesse innenfor hva de driver med på crative som musikk-produksjon, programmering eller hva faen de driver med idag.

 

har tg åpnet? eller er det 4 uker til? hva skjer vis jeg ikke viser interesse? hvor mye interesse må jeg ha? jeg har litt interesse innenfor programering

Lenke til kommentar

Du kan gå rundt og skulle aldeles ikke se noen grunn til at du ikke kunne spille.

 

Okey er creative et godt valg? får jeg med "skrivebord" ? inkl i prisen? er foresten forsikring også ink i prisen? hva burde en ha med seg egentlig? en vis jeg venter til 22 mars? kan jeg få en vanlig billett da?

Lenke til kommentar

Du kan gå rundt og skulle aldeles ikke se noen grunn til at du ikke kunne spille.

 

Okey er creative et godt valg? får jeg med "skrivebord" ? inkl i prisen? er foresten forsikring også ink i prisen? hva burde en ha med seg egentlig? en vis jeg venter til 22 mars? kan jeg få en vanlig billett da?

 

Du får en helt normal plass som alle andre bare at den er plassert i creative området. Tviler på at du greier å skaffe en vanelig billett nå hvis ingen selger den til deg.

 

Vente til 22. mars? huh, med hva?

 

Forsikring? Hva slags forsikring er det du sikter til?

Lenke til kommentar

vis tg begynner og brenne og utstyr blir ødilagt? er det forsikring på det? vente til 22 mars for da

 

Plassreservasjonen åpner som følger:

  • 9. mars 22:00 - plassreservasjon for de med 30+ billetter.
  • 10. mars 21:00 - plassreservasjon for de med 20+ billetter.
  • 11. mars 21:00 - plassreservasjon for de med 10+ billetter.
  • 12. mars 21:00 - plassreservasjon for de med 5+ billetter.
  • 13. mars 21:00 - plassreservasjon åpner for alle.
  • 21. mars 21:00 - forhåndinnsjekk starter på Geekevents.org.

 

 

eller bare bestile en creative billet? hva syns dere? har ikke forberedt meg noe! skal jeg kanskje vente til neste år? hva syns dere?

Endret av fsx v1.1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...