Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal - I'd 8-2 be an Arsenal fan right now


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spiller absolutt ingen rolle om Man Utd har et "bedre" lag på papiret enn Arsenal. Dette er en rivalkamp, hvor følelser og adrenalin tar over. Det laget som løper mest og vil mest vinner.

Og akkurat nå bør det laget være Arsenal, siden de jakter sin første seier. Hva hadde ikke vært bedre om den kom på OT?

 

United mot daværende 2. divisjons klubb Leeds i FA cupen. Hvem vant? Jo Leeds. Hvem hadde det "beste" laget på papiret? Jo United.

Dere har vært latterlig overlegne på Old Trafford de siste årene. Rivaliseringen er langt ifra det den var i gode gamle dager. Arsenal er ekstremt skadeskutt, vi har viktige spillere ute, og Fabregas og Nasri er ute av klubben. At dere har spilt slik dere har gjort til nå forsterker bare favorittstempelet ytterligere.

 

Hvorfor så redde for tap? Hvor blir det av den ekstreme nesevise United-holdningen? Er ikke dette men vs boys, altså?

 

Gi meg Game!

 

Dere har viktige spillere ute sier du. Hva med United som har hele forsvarsfireren sin ute? Hva med United som ikke lenger har en av verdens beste keepere i mål, men har erstattet den med en usikker liten pjokk på 20 år? Fabregas og Nasri ute ja, men forrige gang var det en ved navn Ramsey som lagde trøbbel. Og han er vel ikke vekke?

Selvfølgelig blir man bekymret for tap når man ser all den undervurderingen som tas her. En rivalkamp er aldri en walk over.

Det er jo dere som syter og tipper utopiske resultater som 5-0, og 6-0 til United, for og så komme eplekjekk og jublende inn igjen etter kampslutt. Vet du at United har den keeperen som slapp inn flest mål i La Liga i fjor? Arsenal har som sagt, fordelen av å være underdogs.

Tuller du? Vinner vi i dag skal jeg faen meg juble tre dager til ende. Som supporter holder jeg ikke igjen gleden fordi jeg fryktet et stort tap i utgangspunktet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...