Gå til innhold

Kamptråd: Manchester United - Arsenal - I'd 8-2 be an Arsenal fan right now


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-w7DZlO15

Husker kamptråden fra i fjor. Det var syke saker. Hvor har det blitt av rivaliseringen i år? Greit at Arsenal ikke er gode for tiden, men det er United vs Arsenal ffs. Det skal være liv!

 

Jeg prøvde å ta iniativ, men var litt for sen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håhoi! Kampdag og greier. Egentlig ikkje så skremt av laget Arsenal stiller med i dag, men derimot ganske spent på konsentrasjon og kvalitet på det vi presterer bak på bana. Håpar å sjå unggutar frå start i dag også, men sidan SAF har sagt at dei skal få fortsette, så er det vel gamlekara som er på plass igjen.

Lenke til kommentar

Gleder meg til å se Coquelin i dag. Han regnes faktisk som et større talent enn Frimpong, og han har mer erfaring også. Mens Frimpong tilbringte forrige sesong på sidelinjen, spilte Coquelin seg inn i førsteelleveren til Lorient i Ligue 1.

 

Mitt siste forsøk på å gjette lag:

 

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Traore

Ramsey - Coquelin - Rosicky

Walcott - van Persie - Arshavin

Lenke til kommentar

Szczesny

Jenkinson - Koscielny - Vermaelen - Traore

Ramsey - Coquelin - Rosicky

Walcott - van Persie - Arshavin

Ekstremt svak midtbane. Hvis både DJ og Kos er fit, er jeg keen på å se dette laget:

 

Szczesny

Jenkinson - DJ - Vermaelen - Traore

Kos - Coquelin

Arshavin - Rosicky - Ramsey

van persie

 

Satser på at Jenkinson har en stor kamp idag. Han var god i andre omgang mot Udinese, da han holdt seg mer defensiv.

Lenke til kommentar

Kos som defensiv midtbane sammen med Coq. Tror han kan gjøre det bra der. Shava, Rozza og Ramsey på midten, du kan godt bytte plass på de to sistnevnte. Kan ikke se at vi har så mange alternativer, og er redd for at denne midtbanen med Ramsey - Coquelin - Rosicky skal bli voldtatt.

 

E: evt. spille med Walcott på den ene kanten da, men har fått en negativt forhold til Walcott i det siste, så vil heller hive han innpå senere i kampen.

Endret av Jørgn
Lenke til kommentar

og Nasri har starta med 2 målgivende for City i sin første kamp... Sikkert godt for Gunners fans å høre.. :p

 

Jeg tror på United seier, men har en følelse av at de kommer å biter oss i ræva..

 

Står De Gea, så har jeg også en følelse av at Russern og Persienna kommer til å hamre laus skudd til den store gullmedaljen..

Lenke til kommentar

Tidenes letteste kamp for United. Hvis de ikke vinner idag fortjener de ikke vinne en dritt.

 

Bullshit. Forrige gang lagene møttes rundspilte Arsenal United totalt, hvor Ramsey blant annet overkjørte midten til United. Nå har United i tillegg en av ligaens dårligste keepere i De Gea, og vi vet alle at han slipper inn en haug med langskudd. Med Rio og Vidic ute er også United i dypt krise der bak, dette kommer stjernespillere som Arshavin og van Persie til å utnytte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...