Gå til innhold

Anmeldelse: Deus Ex: Human Revolution (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Har nå koset meg i over 7 timer med spillet. Nettopp ferdig med shanghai. Er desidert det beste action RPG spillet (fallout 3, NV og oblivion kaller ikke jeg actionrpg, kun rpg eller WRPG)

siden Vampire : bloodlines.

Helt sinnsykt rått. Spiller det på 360. Har gått for Demping, fullt oppgraderte bein, typhoon, og max på stealthhack og takeover hack. Sinnsykt artig å snike rundt å gruse alt. Skikkelig bra vanskelighetsgrad også.

Anbefales på det sterkeste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hører flott ut. Skal ha det på pcen siden jeg ga 148,- for det og får til gjengjeld et vakkert spill som faktisk har bedre story en for eks Mass Effect 2 som virkelig var noe gale med. Atmosfæren ser og høres helt fantastisk ut, og det er en bra ting fordi da lever man inn mye mer også.

 

Liker godt at man har flere valgmuligheter på hvordan du vil spille spillet. Skal være noe close combat og stealth! Og en flott sniperangrep fra distanse!

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

HR er ein prequel til DE1, så reint kronologisk er det jo logisk å starte med HR. Eg har sett at det sporadisk refererast til DE1 i HR - men det er mest morosame små easter eggs, ikkje akkurat kritisk info. Det gjev deg ein viss idé om kva einskilde aktørar i DE1 drev med "dengang då", og hinter om korleis ting endte opp som dei er i DE1.

Lenke til kommentar

Noen som vet med 100% sikkerhet når man får silenced sniper rifla?

 

Først pre-orderet jeg DXHR aug edt. via steam. Trodde jeg fikk våpen og alt mulig, men den gang ei.

 

Når jeg fant ut dette kjøpte jeg aug edt. via game.co.uk, og fikk en kode jeg kunne lime inn i steam, for å laste ned spillet. Limte inn koden, og fikk bare beskjed om at jeg hadde spillet fra før /facepalm.

 

Lagde meg ny steam-konto, limte inn koden, lastet ned deus ex (den begynte på 90%, og lastet ned ca 1gb ekstra).

 

Startet DX når alt var ferdig installert igjen, og ble tvunget til å starte et helt nytt game. Alt bra tenkte jeg! Men fortsatt har jeg ikke noe som ligner på en lyddempet sniper rifle, og har akkurat kommet meg ut av SI-bygget og ut på gatene i detroit. Når får jeg det jeg har betalt for?

Lenke til kommentar

Finnes ikke noe silencer til sniper rifla, finnes heller ikke noe sniper rifle med silencer i spillet dessverre.

 

Edit: Eller jo DLC rifla er vel kanskje lyddempet.

Edit2: Ser posten handler om pre-order DLCene, har ikke dette selv, så hvordan det funker vet jeg ikke. Men som regel så pleier sånne DLC ting å være en egen nøkkel man må skrive inn.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar

Noen som vet med 100% sikkerhet når man får silenced sniper rifla?

 

Først pre-orderet jeg DXHR aug edt. via steam. Trodde jeg fikk våpen og alt mulig, men den gang ei.

 

Når jeg fant ut dette kjøpte jeg aug edt. via game.co.uk, og fikk en kode jeg kunne lime inn i steam, for å laste ned spillet. Limte inn koden, og fikk bare beskjed om at jeg hadde spillet fra før /facepalm.

 

Lagde meg ny steam-konto, limte inn koden, lastet ned deus ex (den begynte på 90%, og lastet ned ca 1gb ekstra).

 

Startet DX når alt var ferdig installert igjen, og ble tvunget til å starte et helt nytt game. Alt bra tenkte jeg! Men fortsatt har jeg ikke noe som ligner på en lyddempet sniper rifle, og har akkurat kommet meg ut av SI-bygget og ut på gatene i detroit. Når får jeg det jeg har betalt for?

 

Jeg forhåndsbestilte "Augmented Edition" på Elkjøp. Jeg fikk tilgang til den lyddempede sniper riflen da jeg startet det første oppgradet i varehuset - jeg mener iallfall det var da. Det var ganske tidlig i spillet iallfall. I innlastingen kom det opp en tekst som sa noe ala. "thank you for pre-ordering Deus Ex: HR.." etc. og det ble nevnt at dette våpenet ble puttet i "inventory".

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 8 måneder senere...

Kjøpte spillet til Xbox ved launch, men spilte aldri ferdig. Slo til på salget på steam i går, og det slo meg iløpet av to sekunder at dette spillet "was made for pc". Dæven så mye bedre det er på PC.

Grafikken er sylskarp, kontrollene sitter som et skudd. UI er deilig og loading tider er jo en brøkdel av konsollversjonen.

 

Eneste jeg lurer på nå er hvorfor jeg ikke kjøpte det til PC med en gang.

Lenke til kommentar

Lagd for PC??? Det er jo en konsoll-port..

Det må bety at de har gjort en veldig god jobb med "port'en", i alle fall etter firberblad sin mening. Er jo ikke slik at alle "port'er" automatisk må være dårlig eller ikke bra nok. At mange er det (dårlig "port"), er nok mer ett tegn på hva slags budsjetter osv de har å forholde seg til og at de prøver på en one size fits all i stedet for å optimalisere gui o.l. for hver plattform.

Endret av Crowly
Lenke til kommentar

Det er eit mykje betre spel på PC enn på konsoll. At det er ein konsollport er riktig, men portejobben er a) veldig god og b) outsourca frå hovudstudioet til ein kompetent, PC-sentrisk utviklar, som har gjort ein veldig god jobb med alt frå det tekniske (redusere pop-inn, legge til DX11-effektar og få inn igjen betre teksturar der det var praktisk mogleg) til UI og styring.

 

Berre å slå til mens tilboda varer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...