Gå til innhold

Hvilken hovedkortprodusent liker du best?


Star

Hvilken hovedkortprodusent liker du best?  

10 stemmer

  1. 1. Hvilken hovedkortprodusent liker du best?

    • ASUS
      276
    • ABIT
      253
    • DFI (ink LAN Party)
      6
    • Gigabyte
      19
    • MSI
      141
    • Shuttle
      6
    • Chaintech
      3
    • EPoX
      58
    • AOpen
      14
    • Annet
      12


Anbefalte innlegg

Topicen sier det meste...

Vil bare høre meningene til folk om hva de synes er best, gjerne også hvorfor..

Selv eelsker jeg MSI .. Hvorfor? Rå farge, stabilt, billig, masse ekstra ting og bra support:) Bra teknologi og bra korter :)

 

Noen som er enige eller uenige? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brydde meg ikke så mye om HK'enes opprinnelse de første 20 årene, men i de siste har det bare vært MSI :-)

 

Sier ikke at MSI er best da jeg ikke har forutsetninger for det, men jeg har aldri hatt et MSI kort som ikke har virket slik det skulle, så hvorfor prøve noe annet?

Lenke til kommentar

Hehe... :-)

 

Tror det var Voltaire som engang sa at 'Jeg er uenig i hva du du sier, men vil inntil døden forsvare din rett til å si hva du mener'... :-)

 

En slik tråd vil jo aldri ende med at vi kommer til å kåre verdens beste HK, CPU, eller GPU uansett da dette i høyeste grad er subjektivt og knyttet kanskje aller mest til dårlige kontra gode erfaringer til det tilsynelatende svakeste leddet i en symbiose som de færreste av oss virkelig er i stand til å bedømme...

 

Dengangen man byttet sitt MSI kort i et ASUS eller omvendt, og det siste funket best, er fremdeles ikke noe bevis for at det ikke var CPU'n som var årsaken? :-)

 

Tilbake til Voltaire og kanskje mitt poeng... Når man leser de bastante innlegg mange steder her om hvorvidt LINUX er bedre enn MS, MSI er dårligere enn ASUS osv. har jeg en fornemmelse av at det det egentlig dreier seg om er at MITT er bedre enn DITT hvorpå noen på død å liv ikke ønsker å gi seg på det? :-)

 

Ok, off topic :-)

Lenke til kommentar

av hovedkort jeg har hatt, var jeg mest fornøyd med Abit BE6-II, og Abit KR7-A.

 

har også to Asus A7n266-vm (nforce, gf2/lyd/nic integrert) som jeg er meget fornøyd med.. de gjør jobben sin (å fungere) bra, og kostet rundt 350,- på komplett.

 

jo, også har vi VIA Eden-kortet.. hvordan kan man ikke like cpu/vga/nic/lyd/tv-ut integrert på et 17x17cm stort hovedkort? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...