Gå til innhold

Hvilken hovedkortprodusent liker du best?


Star

Hvilken hovedkortprodusent liker du best?  

10 stemmer

  1. 1. Hvilken hovedkortprodusent liker du best?

    • ASUS
      276
    • ABIT
      253
    • DFI (ink LAN Party)
      6
    • Gigabyte
      19
    • MSI
      141
    • Shuttle
      6
    • Chaintech
      3
    • EPoX
      58
    • AOpen
      14
    • Annet
      12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke noe imot noen av dem, men noen skiller seg ut. Jeg stemte MSI, suns de har gode kort. fin layout og slik. Abit er knall på overklokking, men layouten og resten er ikke bra( ytelsen er upåklagelig). Asus er vel en kremkort produsent, men nå suns jeg DFI og Epox kanskje er bedre. Uansett alt i alt suns jeg MSI gir mest for pengene og alle kortene jeg har hatt av dem har vært 100% stabile, her får du virkelig det du betaler for + endel extra utstryr.

 

Er mitt valg da :). Sitter nå med Abit NF7-S 1.2. Ganske bra men layouten er jo ikke helt bra. Var også endel feil på det, ble fikset med endel biosupdateringer. MSI KT266a kortet jeg har på min forrige maskin, (har den fortsatt), er kanskje det beste kortet jeg har hatt EVER. Intel siden suns jeg Asus har meget gode kort, men også her er MSI bra.

Lenke til kommentar

Liker MSI veldig godt, har bygd enormt mange pc'er for venner/bekjente/naboer/folk i bygda, og jeg kjøper alltid MSI, på grunn av liten feilprosent og enkel installasjon av software. De scorer også litt på 'liveupdaten'. Meget praktisk. Dessuten er kortene billige, de mest velspekkede kortene koster sjelden over 1600, og er velutstyrte!

 

martin

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...