Gå til innhold

– Jeg vil se Call of Duty råtne (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

 

Bobby Kotick er like ille selv? så da er vell det også uforståelig?

 

Nå forstår jeg ikke helt hvor du vel hen med den kommentaren. Har jeg på noen måte nevnt Bobby Kotick og sagt noe negativt om ham?

som som jeg tolker ditt innlegg, så synes du at det er negativt at CEO av EA er litt kvass mot COD og Activision. men så har også ledelsen i Activision også vært ganske så kvass selv. så det jeg mener er at det også må være veldig uforståelig for deg.

 

Nå skal du vite en ting her, lille bedreviter. Det var faktisk EA som først var ute med å kritisere Activision, ikke omvendt. Samtidig har heller ikke Activision, eller Kotick, gått så langt at de har slengt dritt om motstanderne og gått så verbalt til verks med deres uttalelser.

 

Og CEO av EA er ikke bare litt kvass mot CoD, jeg vil gå for å kalle det veldig kvass.

 

Sist men ikke minst er det bare én ting som er uforståelig for meg og det er hvordan EA's største talsperson kan finne på å si noe sånt i media. Hvorfor bruke sin energi og ressurser på noen andre sitt spill, når man heller kan fokusere på sitt eget?

 

Hvorfor skulle det være uforståelig for meg at Activision har svart EA når de kommer med slike uttalelser? Jeg nevnte ikke noe om at Kotick, eller Activision, har snakket negativt om BF3 og EA i media. Måten de har håntert saken på er mye mer profesjonell og for meg er det fullt forståelig.

Endret av iRavi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Totalt enig med han over meg.

 

Du kan si mye om Kotick, men fatter virkelig ikke poenget til EA med den skitkastingen, når du heller kan bruke tid å snakke om hvor bra ditt spill er.

 

Ingen vet hvilket spill som blir best, men at Activision vil tjene mye mer på mw3 enn hva EA gjør med bf3 er helt klart.

Lenke til kommentar

Jeg vil se de store utgivere som EA og Activision råtne, fordi de utnytter, kjøper opp og forbeholder retten til spillets IP. Utviklere har jo nesten ingen rettigheter lengre.

 

Jeg håper at med steam og andre digitale distribusjonskanaler så kan vi se flere og flere utviklere som kvitter seg med utgivere og beholder fortjenesten og IP for spill de lager.

 

Forresten, jeg kan vedde at de sjefene har ikke spillt et eneste spill på en god stund... dem liker ikke spill en gang, for jeg kan ikke tenke meg at personer som er glade is spill ville ha sparket en død hest som CoD for å få ut noen kroner til.

Lenke til kommentar

Tror folk misforstår hvor COD hatet kommer fra.

Jeg spilte mw2 og syns dette var et godt kjøp som jeg fikk mye moro utav.

 

Det vil si, helt til jeg så mw1...og black ops...og nå mw3.

 

Problemet er at mw2 er ikke en oppfølger, det er en utvidelsespakke. Noen nye kart, noen nye game modes, noen nye våpen, ellers stort sett det samme. Dette er noe som før i tiden ville kostet 20-30$, men som nå blir solgt til fullpris (59.99$).

 

Det er derfor irriterende for mange forbrukere når andre betaler i dyre dommer for å spille intet annet enn utvidelsespakker. Så lenge folk kjøper det kommer de til å fortsette å slenge ut utvidelsespakker til fullspill-pris. Og jo flere ganger dette fungerer jo flere utviklere vil gjøre det.

 

Jeg liker modern warfare spillene, men "serien" er ren pengemelking, og bobby kotick innrømte vel selv at han ikke var interresert i spill hvor han ikke kunne melke spillerne for hundrevis av millioner av dollar årlig;

With respect to the franchises that don’t have the potential to be exploited every year across every platform with clear sequel potential that can meet our objectives of over time becoming $100 million plus franchises, that’s a strategy that has worked very well for us.

 

Fyren innrømmer det og likevel kjøper folk over lav stokk. Tror mange syns dette er trist.

 

Uansett, for å være litt on-topic syns jeg utsagnene til EA er barnslige, selv om jeg er enig :p

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke finne den filmen jeg leter etter, men det er en parodi på realisme i skytespill. I filmen er det lagd et hyperrealistisk spill som består av å pusse våpen, bære ting, 10-12 venting på vakt og blir du skutt er du død for alltid.

 

Jeg er ikke ute etter realisme, jeg er ute etter noe som er kjekt å spille! Det er et spill. Den virkelige verden skal være der ute, ikke på skjermen. At EA-sjefen skryter og partikler, grafikk og fysikk bryr meg døyten hvis det er kun det som er bedre enn MW3. Jeg vil ha et spill som er gøy å spille og da betyr det lite om det er bra fysikk hvis det ikke tilføyer spille noe bedre gameplay. Hold nå heller kjeft og lag et bra spill i stedet for.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke finne den filmen jeg leter etter, men det er en parodi på realisme i skytespill. I filmen er det lagd et hyperrealistisk spill som består av å pusse våpen, bære ting, 10-12 venting på vakt og blir du skutt er du død for alltid.

 

Jeg er ikke ute etter realisme, jeg er ute etter noe som er kjekt å spille! Det er et spill. Den virkelige verden skal være der ute, ikke på skjermen. At EA-sjefen skryter og partikler, grafikk og fysikk bryr meg døyten hvis det er kun det som er bedre enn MW3. Jeg vil ha et spill som er gøy å spille og da betyr det lite om det er bra fysikk hvis det ikke tilføyer spille noe bedre gameplay. Hold nå heller kjeft og lag et bra spill i stedet for.

Tror det er en sån MW3 trailer-parodi

 

 

(bare så du vet det :thumbup: )

Lenke til kommentar

Må nesten gråte litt når jeg ser folk blindt kjøpe CoD som om det skulle være et bra spill som er verdt penger...

Activision kan dra til helvete.

 

Enig med deg og EA sjefen

Eg og må gråte litt da jeg blindt kjøpte CD2 og Activision(from hell) for dette spillet ikke funka :no:

 

 

 

Da Call of Duty: Modern Warfare 2 ble lansert (for et par år siden , tror eg det var) Så kjøpte eg fysisk utgave fra en nettbutikk (som eg ikke husker hvilken, nå).

Da jeg ikke hadde god nok hardware da, så ble spillet først prøvd installert et års tid senere (hadde andre spill å spille igjennom først)

Da måtte spillet registreres via steam for i det hele bli installert.

CD keyen ble ikke godkjent da regionen ikke var god nok var steam sitt svar. Så dette spillet her jeg ikke fått prøvd enda.

Og eg som trodde steam var regionfri.

Hadde eg hatt en USA ip så hadde det kansje funka.

 

Man får mye for dollaren nå så denne sjappa er kasje ok.

MEN steam spilla virker kansje ikke i Norge (bare i USA) http://cdkeyshere.com/steam-games regionen

 

Valve Wants EA's Games Back on Steam http://www.tomshardware.com/news/Origin-Steam-digital-Distribution-battlefield-3-gabe-newell,13252.html

Endret av mago
Lenke til kommentar

 

Bobby Kotick er like ille selv? så da er vell det også uforståelig?

 

Nå forstår jeg ikke helt hvor du vel hen med den kommentaren. Har jeg på noen måte nevnt Bobby Kotick og sagt noe negativt om ham?

som som jeg tolker ditt innlegg, så synes du at det er negativt at CEO av EA er litt kvass mot COD og Activision. men så har også ledelsen i Activision også vært ganske så kvass selv. så det jeg mener er at det også må være veldig uforståelig for deg.

 

Nå skal du vite en ting her, lille bedreviter. Det var faktisk EA som først var ute med å kritisere Activision, ikke omvendt. Samtidig har heller ikke Activision, eller Kotick, gått så langt at de har slengt dritt om motstanderne og gått så verbalt til verks med deres uttalelser.

 

Og CEO av EA er ikke bare litt kvass mot CoD, jeg vil gå for å kalle det veldig kvass.

 

Sist men ikke minst er det bare én ting som er uforståelig for meg og det er hvordan EA's største talsperson kan finne på å si noe sånt i media. Hvorfor bruke sin energi og ressurser på noen andre sitt spill, når man heller kan fokusere på sitt eget?

 

Hvorfor skulle det være uforståelig for meg at Activision har svart EA når de kommer med slike uttalelser? Jeg nevnte ikke noe om at Kotick, eller Activision, har snakket negativt om BF3 og EA i media. Måten de har håntert saken på er mye mer profesjonell og for meg er det fullt forståelig.

Kanskje han gjorde det Pga at Activision hadde saksøkt EA? eller fordi at Bobby Kotick hadde snakket dritt om EA, om at EA hadde mistet grepet og at EA går i feil retning når det gjelder spill og markedsføring?

Lenke til kommentar

Synes dette er dårlig markedsføring av EA. De klarer jo ikke skape nok interesse rundt BF uten at de skal kritisere MW eller sier at det kommer til å bli mye bedre enn MW.

De prøver å få folkemassen til å gå i mot MW serien fordi de skal selge mest og få mest mulig penger.

Jeg tror de rett og slett gjør det fordi de er redd for å tape masse på BF 3 tilfordel for MW

Likevel MW3 kommer nok til å bli best av disse her

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Må nesten gråte litt når jeg ser folk blindt kjøpe CoD som om det skulle være et bra spill som er verdt penger...

Activision kan dra til helvete.

 

Må nesten gråte når jeg ser folk som ikke syntes det er nok å bare anskaffe det ene, så de må rakke ned på de som velger det andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...