Gå til innhold

Forza Motorsport 4 - Den store tråden!


Bilklubb - me bør samle alle i samme klubb. Kva skal den heitte?  

119 stemmer

  1. 1. Kva burde bilklubben heitte?

    • Gamer.no. Tag: GaNo
      30
    • Forza Norway. Tag: FzNo
      85
    • Anna, spesifiser...
      4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan har du klart og tjene 600k på 10min med Drag når du "kun" har kjørt 11.41? Min rival er liksom nesten på den tiden :p Det er etter 3 løp

Velg en rival som ikke ligger så langt over deg, og pass på at du slår han med minimale marginer. Tror jeg tjente 400k tidligere i dag på denne måten!

Lenke til kommentar

Hvordan har du klart og tjene 600k på 10min med Drag når du "kun" har kjørt 11.41? Min rival er liksom nesten på den tiden :p Det er etter 3 løp

Velg en rival som ikke ligger så langt over deg, og pass på at du slår han med minimale marginer. Tror jeg tjente 400k tidligere i dag på denne måten!

 

Eksakt ! Dette gjorde jeg og fordi om du slår han jævlig blir det vanskeligere på neste.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en Dodge Dart!

Satser på at den skal ta meg til seier :whistle:

Starten har som sagt veldig mye å si. Ikke bånn gassen fra start, da bruker du unødvendig mye hjulspinn på å komme deg fremover. Prøv å ha omdreiningene på et visst turtall, så vente til turtallet går ned litt (altså ikke spinne) før du planter gassen i gulvet.. Eks: 3500 omdreininger før start. Start går.. Omdreiningene går litt ned, hjulene har fått feste og du gir bånn gass.

 

Jeg har også lurt litt på om hvis førstegiret er relativt langdrøyt, deretter korte gir helt til du når 5/6 gir på maks ved mål, går det fortere?

 

Jeg fikk heller ikke ned tiden ved å ha lavere trykk på bakdekket.. Ikke nevneverdig ihvertfall.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar

Hvordan har du klart og tjene 600k på 10min med Drag når du "kun" har kjørt 11.41? Min rival er liksom nesten på den tiden :p Det er etter 3 løp

Velg en rival som ikke ligger så langt over deg, og pass på at du slår han med minimale marginer. Tror jeg tjente 400k tidligere i dag på denne måten!

 

Eksakt ! Dette gjorde jeg og fordi om du slår han jævlig blir det vanskeligere på neste.

Nettopp. Jeg har gjort setupen litt og litt bedre :)

Lenke til kommentar

Noen her som har prøvd å lage 1. giret til et gir som bare er til å få bilen til å bevege seg fremmover, så et litt drøyt 2. gir som akser hardt, tett forfulgt av 3. og kanskje 4. ?

 

Husker jeg hadde en sånn setup på en GT40 på 2'ern som dro fra alt og alle! Lurer litt på om det kanskje funker her og :hmm:

Lenke til kommentar

Wiciwato!

 

Slo deg nettopp i Supra drift, Dog50. Bare med 12 poeng, men uansett. :p

 

Sånn, da var den i orden ;)

 

nei da, sleit litt nå, kjenner at snart er det ikke så mye mer å hente med stock supraen :)

 

Ikke mer og hente?

Jeg har fått den oppi 24,5k! Det vil si at du bør klare og hente ut minst 4k poeng til

 

hehe får nok prøve mer, men ser ihvertfall at jeg begynner å nå grensa mi :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...