Gå til innhold

Dine innlegg på Google+ vises i Google-søk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dusteargument.

Er det noe du vil skal bli i dine private sfære, så skriver du ikkje noe på fjasbok eller google+ eller noe annet sted. Det du vil ha for deg sjølv holder du for deg sjølv.....

Skrevet (endret)

Så det finnes ikke noen ting man vil dele med visse venner via nettet, men ikke med resten av verden? :roll: Nå er det jo bare snakk om å se venners poster her da, så jeg ser ikke på det som et stort problem.

Endret av Gormers
Skrevet

Så det finnes ikke noen ting man vil dele med visse venner via nettet, men ikke med resten av verden? :roll: Nå er det jo bare snakk om å se venners poster her da, så jeg ser ikke på det som et stort problem.

Jeg forsto det som dette bare kom opp om du allerede var venn med de på google pluss? Slik at kun når de venner søker, så får de opp oppdateringene? Mulig jeg misforsto artikkelen dog.

AtW

Skrevet

Så fortell meg hvordan jeg kan forhindre at noen er min "venn" på google+. Er det ikke bare for dem å legge meg til i deres sirkel?

More like my fan.

Skrevet

Isåfall så vil man vel heller ikke dele det med resten av verden i praksis? Kun de samme vennene som før?

AtW

Yup. Den første setningen i posten min var et svar mot posten jeg quota, ikke relatert til artikkelen.

Skrevet

Så fortell meg hvordan jeg kan forhindre at noen er min "venn" på google+. Er det ikke bare for dem å legge meg til i deres sirkel?

More like my fan.

Nei. Du må godta dem ved å legge dem inn i en av dine sirkler. Hvis ikke, har de ikke tilgang.

• Opprett ny...