Gå til innhold

FM12 - Football Manager 2012 - tråden for lidenskapelige managere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nedlastbare versjonen av Fm12 på CDON koster jo 350, og "platen" koster 300...Hvor finner jeg den billigste steam koden?

Skrevet

Den nedlastbare versjonen av Fm12 på CDON koster jo 350, og "platen" koster 300...Hvor finner jeg den billigste steam koden?

Hos FM-base. Fikk den for 22 pund! :)

Forøvrig: Er det noen som vet hvordan jeg får innstallert FacePacks og slik, nå som jeg har spillet på Steam?

Skrevet

Gah, irriterende bug. Jeg spiller (selvfølgelig) med transferbudsjett avskrudd i første vindu, men får ingen penger å handle for i januar. Andre klubber kan dog handle som de vil, virker det som. :(

Skrevet (endret)

Stoke - Liverpool

1 skudd - 17 skudd

1 skudd på mål - 11 på mål.

Tipp resultatet da folkens. :-)

Stoke vant 1-0

Spilte mot City og hadde 5 stangskudd, tapte 2-0, neste kamp vant jeg 6-0 mot tottenham med det samme laget...

Endret av Dudeadgy
Skrevet

Jeg har to spørsmål:

- Dersom man har den nedlastbare versjonen, kan man spille FM uten å være koblet til Internet?

- Hvor får jeg kjøpt det billigst? FM Norge har vel den rabattkoden, mens på FM-Base får du det for £29,99.

Klarer meg godt med FIFA og Pro Cycling Manager, men er så mye mer tilfredsstillende å vinne i FM :dribble:

Skrevet

Et dumt spørsmål å stille til FM fanatikere, men jeg kjører på uansett. Er FM 2012 verdt pengene? Vurderer å gå ut å kjøpe det, men det er mange andre spillnyheter som frister nå i høst. Innspill?

Skrevet

FM12 viser seg og være vanskelig.

Jeg ligger på 4. plass, 6 poeng bak United i midten av desember. Så taper jeg kampen på Old Trafford, og jeg får sparken? Jeg satt trygt, ingen klager om low confidence eller noe. Fikk bare fyken HELT uten videre. Saklig.

Skrevet

Oi, såpass? Vet at man bare kan velge tittelutfordrer og mester som sesongambisjon, men det virket rimelig strengt ja. Ligger på 3. for tida, får vel sikkert pes jeg også da..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...