Gå til innhold

Kamptråd - PL: Liverpool vs Sunderland


Jefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-w7DZlO15

Liverpool skal spille mot Sunderland. Et lag Liverpool skal dominere mot på Anfield, og da skal det ikke være nødvendig med DM. Det er likevel godt mulig at Spearing starter, men han er ikke i nærheten av å fortjene en startplass i morgen, synes jeg.

Lenke til kommentar

Man bør jo ikke starte bare fordi man har spilt mye i pre-season. Henderson har om jeg ikke tar feil, vært involvert i samtlige pre-season kamper i år? Det bør ikke skjule saken at han kanskje har vært den dårligste i hele pre-season.

 

Du tar feil, Henderson var ikke med til Asia pga. ferie etter U21. Han var involvert mot Hull, var igjen på Merseyside når en ganske redusert tropp dro til Tyrkia, før han spilte mot Vålerenga og Valencia.

 

:)

Lenke til kommentar

Diverse rykter florerer også om at Aurelio er skadd - dermed går det mot en debut fra start for Enrique. Også Spearing skal være i start XI - Cole og Aquilani ryktes ute av troppen.

 

Dermed tror undertegnede på:

 

Reina

Kelly - Agger - Carra - Enrique

Adam - Spearing - Henderson

Suarez - Carroll - Downing

 

Ikke langt unna toppet - ut med Spearing og Henderson, og inn med Lucas og Gerrard (som vel fortsatt er tiltenkt fast plass på laget, hvertfall i starten) - så er vi der. Håper Stevie finner tilbake til go'formen under Kenny.

Lenke til kommentar

Diverse rykter florerer også om at Aurelio er skadd - dermed går det mot en debut fra start for Enrique. Også Spearing skal være i start XI - Cole og Aquilani ryktes ute av troppen.

 

Dermed tror undertegnede på:

 

Reina

Kelly - Agger - Carra - Enrique

Adam - Spearing - Henderson

Suarez - Carroll - Downing

 

Ikke langt unna toppet - ut med Spearing og Henderson, og inn med Lucas og Gerrard (som vel fortsatt er tiltenkt fast plass på laget, hvertfall i starten) - så er vi der. Håper Stevie finner tilbake til go'formen under Kenny.

Bare meg eller er det mer sannsynelig med:

Reina

Kelly - Carra - Agger - Enrique

Henderson - Spearing - Adam

Suarez - Carroll - Downing

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til Jefe: i får se hvem som får rett da. Jeg tror som jeg har sagt hele uken at Spearing starter.

 

Lucas har spilt 45.min i preseason. Han må ha mer trening og innhopp før han starter.

 

Spearing starter første kamp

50-50% hvem som starter kamp 2

80% sjanse for at Lucas begynner kamp 3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...