Gå til innhold

Kamptråd - PL: Liverpool vs Sunderland


Jefe

Anbefalte innlegg

Liverpool_FC_logo.jpgVSSunderland_logo.jpg

 

 

Dato: 13.08.2011

@ Anfield

Kl: 16:00

Vises på: TV2 BPL HD1

 

 

Liverpool tar imot Sunderland i gruppen av sesongens første kamper som spilles klokken 16:00. De røde fra Merseyside har i skrivende stund forsterket stallen med hovedsaklig britiske spillere som vil gjøre sitt for å være øverst på blokka til Kenny Dalglish når kalenderen viser Lørdag den 13 august. Luis Suarez vil også trolig også finne seg i startelleveren etter han har imponert voldsomt i Copa America. Sunderland har på sin side forsterket stallen med blant annet tre spillere fra Man United. Det ryktes at Anfield-dødaren John O'Shea ikke blir klar til oppgjøret.

 

 

Potensiell XI:

 

Reina

Johnson - Carragher - Agger - Aurelio

Aquilani - Lucas - Adam

Suarez - Carroll - Downing

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*smaske Jefe*

 

Signalene tyder vel på at Suarez ikke er med, og det er nok mest sannsynlig all den tid han ikke er tilbake fra ferie enda engang. Men alt kommer nok ned til formen hans og hvor spillesugen han er. Han har tross alt spilt fotball på høyt nivå nesten hele sommerferien, i mosetning til resten av gjengen, så hvis han har holdt formen vedlike i ferien etterpå kan han fort være kampklar. Men tipper at han ikke ofres for tidlig, og i beste fall sitter på benken. Bør være klar mot Arsenal hvert fall.

 

Sånn ellers håper jeg på hjemmeseier.

Lenke til kommentar

Skal bli godt å endelig få igang PL igjen. Jeg tror også at denne kampen kommer for brått på Suarez, så han stiller nok ikke før kampen etter mot Arsenal tipper jeg.

 

Edit ; Ellers håper jeg at Meireles er klar til denne kampen , har ikke hørt så alt for mye om skaden hans så vet ikke hvor alvorlig den er.

Og hva med Skrtl ? blir han klar??

Endret av Cryflopp
Lenke til kommentar

Edit ; Ellers håper jeg at Meireles er klar til denne kampen , har ikke hørt så alt for mye om skaden hans så vet ikke hvor alvorlig den er.

Og hva med Skrtl ? blir han klar??

Meireles er tilbake i trening, såvidt jeg vet. Skrtel vet jeg ikke, men så lenge vi har Carra og Agger så ser jeg ikke behovet.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett dagens kamp tror jeg Adam er ganske klar i førsteellevern, samt Lucas om han er fit. Ellers så Spearing bra ut i dag så det kan bli hard kamp om å starte på midten neste lørdag. Regner vel med at AA starter om han fortsatt er i klubben (krysser fingre). Tidlig å si men her er mitt forslag til oppstillingen i dag:

 

Reina

Kelly-Carragher-Agger-Insua

Kuyt-Lucas-Adam-Downing

Aquilani

Carroll

Lenke til kommentar

Ser egentlig ikke for meg at Aquilani spiller.

 

Reina

Kelly - Carra - Agger - Flanno/Aurelio

Lucas - Adam

Henderson - Kuyt - Downing

Carroll

 

evt

Henderson - Lucas - Adam

Kuyt - Carroll - Downing

 

 

e: Rapportene sier vel at Glenny pådro seg en strekk i låret. Jeg tipper 4-8 uker på sidelinja...

Endret av Smågal
Lenke til kommentar

Veldig usikkert hvem som starter mot Sunderland.

 

her er mitt tips:

 

Reina

Kelly - Carra - Agger - Aurelio

Spearing - Adam

Henderson - Aquilani - Downing

Carroll

 

HB: Hvis Johnson er skadet blir det Kelly.

MS: virker sikkert

VB: = Stort ?, kommer det en ny VB?

DM: Spearing har spilt mest av alle i preseason, er vel en grunn til det? KK regner ikke med å ha Lucas kampklar før 2-3 kamper ut i sesongen.

 

OM: Med Gerrard og Meireles ute er det Aquilani som er vårt beste kort. Kan også bli Kuyt og at vi spiller en slags 4-4-1-1

 

3 av disse kommer inn fra benken:

Lucas - Kuyt - N`Gog - Maxi

 

Lucas har bare spilt 45.min i preseason, og trenger mer opptrening. Tipper han kommer inn for Spearing rundt 70.min.

 

Jeg tror vi det blir et av følgende resultater: 1-0, 2-1, 1-1.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...