Gå til innhold

Temadag søndag 14.04.13 - Soft focus!


Anbefalte innlegg

Tok initiativ, siden ingen andre ser ut til å .........! :blush:

 

Tema: SOFT FOCUS!

Utfordringen går på å skape et bilde med soft focus, det være seg i portrett/landskap eller annet. Fritt fram til å bruke alskens teknikker/filter eller manipulasjoner.... Bruk fantasien! Beskriv gjerne hvordan bildet er laget...

 

Velkommen med bidrag, alle som en! :yes:

 

PS!

INFO TIL EV. NYE BIDRAGSYTERE:

(En forklaring på hvordan det hele foregår)

......................................................................................................................

Søndager med 14 dagers mellomrom prøver vi å få til en Temadag for posting av bilder, hvor et medlem velger et helt frittstående tema, som presenteres kortest mulig tid etter at forrige temadag er passert.

Poenget er da å bidra med bilder som "gjenspeiler" temaet denne dagen.

Det er den som valgte tema på forrige temadag som utfordrer et annet medlem til å være "temadagansvarlig".

Funker på den måten at en får en PM med utfordring.

Den som får utfordringen aksepterer eller avstår (viktig å gi tilbakemelding til den som sendte utfordringen).

Når en har akseptert, har en som oppgave å offentliggjøre i forumet at han/hun har akseptert utfordringen, og etterhvert kunngjøre et tema for neste temadag (tidfestes med dato).

Aktiviteten registreres som forslag via nedtrekksmenyen under ditt brukernavn på forsiden av BK. Her har vi et valg som heter Aktiviteter.

Admin har som oppgave å ev. godta aktiviteten eller ikke. De sørger også for profilering på forsiden av BK + Akam.no.

 

På selve temadagen:

Temadagen (posting av bidrag) foregår fra kl.00.00 til kl.2400 denne søndagen!

Ved posting av bidrag skal en velge at dette inngår i temadagaktiviteten (kommer opp som valg)..

Det er fritt fram for å bruke bilder fra sitt arkiv eller ta helt nye bilder,

altså ingen regler om at bildet skal være tatt på selve temadagen!

Som regel takker/kommenterer den som har valgt tema for temadagen på alle bidragene!

Når Temadagen er ferdig utfordrer den "ansvarlige" for siste temadag et nytt medlem til neste temadag.

(Dette er en redigert utgave av tidligere info som er publisert i forbindelse med Temadager - tar derfor forbehold om at jeg ikke har fått med meg alle detaljer i hvordan admin ønsker dette skal foregå)..... :innocent:

Endret av smort1
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Sansett ikke det var temadag slettet bilde eg hadde lagt ut og ville prøve og legge ut ett til tema,men det går ikke,ikke store saken dette men om noen vet eller klarer få til så eg får lastet inn til tema gjør eg gjerne det. :)

 

Fungerer det ikke å legge ut fordi det har gått mindre enn 24 timer?

Du kan jo legge det inn her i denne tråden?

Lenke til kommentar

Legger ved bilde til temadagen her.

Soft Lys.

Bilde er tatt fra lysett fra en lampe som lyser mot vegg,det er satt satt en rød plastkork oppå lyspæra.

Ble litt overrasket selv av og ha tatt bilde av lyset på en så god måte,bilde er tidligere vist med en kule på.

post-252167-0-60893800-1365930245_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Fungerer det ikke å legge ut fordi det har gått mindre enn 24 timer?

Du kan jo legge det inn her i denne tråden?

Rettet opp manglende forumtråd for ditt bilde nå og flyttet ut posten din

 

Hei.

Sansett ikke det var temadag slettet bilde eg hadde lagt ut og ville prøve og legge ut ett til tema,men det går ikke,ikke store saken dette men om noen vet eller klarer få til så eg får lastet inn til tema gjør eg gjerne det.

 

Får du noen feilmelding? Grensen er på ett bilde per kalenderdato, ikke per 24 timer.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...