Gå til innhold

Kan Frp styre Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jeg regner med at de som uttaler seg om deres politikk på Tv kan parti programmet.

 

Det er nesten som en lærer som underviser i et fag med en lærebok.

 

Mener du at det som sies muntlig ikke er dekkende? Med andre ord, går læreren utenom pensum?

 

Henvisningen til at jeg baserer meg på tabloide kilder er jo helt malplasset, da jeg nesten ikke leser aviser. Jeg leser nok under 10 aviser i året, men hører mye på Tv debatter fra ulike stasjoner og land.

 

NrK2 18.00 er et av mine favorittprogrammer her i landet. Der ble for eksempel Erna Solberg som i går kom med en kanskje ikke helt god sammenligning konfrontert med en som sammenligningen gjaldt og en forsker fra universitetet. Er dette tabloide kilder?

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

FrP fører jo god politikk i forhold til Demokratene! Også i forhold til DLD... Men Høyre er bedre enn FrP på lista, mi... og så videre..

Høyre er et godt parti, men de feiler på et stort punkt.

 

EU.

 

De vil ha EU til Norge, og de vil ha offentlig overvåkning av samtlige i samfunnet (DLD). Tror jeg står over.

DLD kan vanskelig beskrives som "offentlig overvåkning"...

EU er derimot kanskje ikke det beste vi kan innføre...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og der ser vi hvorfor du kommer med så mye tull og løgner ja... Propaganda fra tabloidene er hvisst det ut opfatter som fakta uten å sjekke noen ting som helst.

Mener du også at det FrPs partiledere ikke taler FrP politikk i Tv diskusjoner? Personlig mener jeg det er langt viktigere å lytte til slike diskusjoner enn å lese hva FrP velgere skriver på nettet.

  1. Kan du vise til tre løgner av meg og tre avsnitt der jeg farer med tull?
  2. Fortell hvorfor det er viktigere å lese forum / blogg poster om FrP enn å lytte til dem som er ansvarlig for politikken?

Svar på de spørsmålene om jeg skal ta deg seriøst og fortsette en sivilisert debatt med deg.

FRP politikere får som regel nesten ikke mulgihet til å snakke om egen politikk i debatter da de stort sett er ganske optatt med å forsvare seg mot alle de latterlige anngrepene fra motdebattantene med slikt tull som vi også ser her i tråden som ikke er det som står i programmet til FRP. Noe ala dette:

- SV: FRP vil at folk skal måtte betale skolen selv

- FRP: Nei det vil vi ikke, i programmet vårt står det..... pengene fra staten skal følge elevene....

- AP: FRP vil at folk skal måtte betale for opperasjoner, ol. selv

- FRP: Nei det vil vi ikke pegene skal følge pasienten til det sykehus pasienten vil bruke....

- Venstre: FRP vil sløse bort alle skattepengene så det ikke blir mer igjenn til sykehus, ol.

- FRP: Nei det vil vi ikke. I vårt budskjett prioriterer vi bare pengene på en annen måte.

- AP: FRP vil kutte ut lånekassen.

- FRP: nei det vil vi ikke i vårt programm står det at vi vil bytte den ut med en annen privatisert ordning backet av staten med staten som garantist.

- Osv.

 

Slik må FRP bruke det meste av tiden på og forsvare seg mot løgner som er utbrette myter som alle på venstresiden trur er sannt uten å selv å ha sjekket. Men alikevel er det faktisk ofte FRP som får snakket mest om sin egen politikk i debatten da de andre er for optatte med å anngripe FRP og ikke snakke om sin egen politikk.

 

1. Det gidder jeg ikke. Du har vel kommet med noe liknende alle andre venstreekstremister her inne som at man må betale skolegang og sykehus selv, pga lavere skatter og avgifter vil det ikke bli nokk til sykehus, brann, ol, FRP vil fjærne trygden, osv. Løgner og atter løgner.

 

2. Har jeg skrevet noe om forum eller blogger?

Her:

http://www.frp.no/no/Vi_mener/

Værså god. Her kan du lese om du vil finne ut hva FRP mener før du kommer med mer løgner og populære myter på venstresiden om FRP.

 

Det er vel ganske åpenlyst at det er der man skal se?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

1. Det gidder jeg ikke. Du har vel kommet med noe liknende alle andre venstreekstremister her inne som at man må betale skolegang og sykehus selv, pga lavere skatter og avgifter vil det ikke bli nokk til sykehus, brann, ol, FRP vil fjærne trygden, osv. Løgner og atter løgner.

 

2. Har jeg skrevet noe om forum eller blogger?

Nok en påstand med uthevet skrift. Henvisning takk.

 

 

Svar på de spørsmålene om jeg skal ta deg seriøst og fortsette en sivilisert debatt med deg.

Jeg er tolmodig, så du skal få en sjanse til.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg er vel ikke så langt til venstre. Jeg er med Nato tilhengerne i Ap og med Eu motstanderne i samme parti. Og jeg har stor sans for gode gamle Venstre.

Lenke til kommentar

Jeg er vel ikke så langt til venstre. Jeg er med Nato tilhengerne i Ap og med Eu motstanderne i samme parti. Og jeg har stor sans for gode gamle Venstre.

Det handler vel, som du skrev i en annen tråd, om å stemple de man er uenig med. Så vidt jeg har sett er ingen her venstreekstremister. Det er generellt svært få venstreorienterte personer på forumet.

Endret av A H P
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det handler vel, som du skrev i en annen tråd, om å stemple de man er uenig med. Så vidt jeg har sett er ingen her venstreekstremister. Det er generellt svært få venstreorienterte personer på forumet.

Så for å opprette likevekt, trenger vi noen knallharde kommunister og sosialister på forumet :dribble: .

Da kan vel jeg logge ut? :roll: :roll: :roll:

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Det handler vel, som du skrev i en annen tråd, om å stemple de man er uenig med. Så vidt jeg har sett er ingen her venstreekstremister. Det er generellt svært få venstreorienterte personer på forumet.

Så for å opprette likevekt, trenger vi noen knallharde kommunister og sosialister på forumet :dribble: .

Da kan vel jeg logge ut? :roll: :roll: :roll:

Vi har jo uproporsjonalt mange ekstremistiske liberalister, så hvorfor ikke? :)

 

Men det kan vi la ligge, siden det er OT.

Lenke til kommentar

FrP slår til igjen:

Frp-politiker: - Ap er medskyldige i terroren

Det er ikke FrP som har litt av skylden for hele "Terrorsaken" da?

Jeg vet ikke hvilket parti jeg kommer til å stemme, eller om jeg kommer til å stemme i år. Men en ting er sikkert, FrP blir det ikke.

 

En annen FrP-politikker:

Hater ikke muslimer

 

Men hvor seriøse er politikkerne i FrP? De bryr seg ikke om hva Siv sier ihvertfall:

Frp'ere vil ikke tone ned retorikken

 

Dette er bare så ødeleggende av FrP som det kan bli.

 

Det verste er at FrP nå alt beskylder andre partier for å ha skylden i denne tragedien. Det er bare så utrolig. Det er mange gale hoder i FrP ihvertfall.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"FrP slår til igjen"

 

Fordi det er en storkar innen FrP det der som viser partiets mening!

 

...... eller så kan man kalle det en totalt nobody som tydeligvis har mentale problemer og aldri kommer til å komme noe sted i FrP eller noe parti.

 

Er så morsomt når enkeltpersoner i partier, som ikke er mer enn et medlem+ uttaler seg så ekstremt dumt så er det "frp mener at ap har skylda"

 

Som de t.o.m sier i artikkelen, FrP Hamar sier selv at han får svare for seg og at det ikke er dem sin mening.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

FrP slår til igjen:

I innlegget står det at Ap ble angrepet av terror «på grunn av det de har ødelagt for oss nordmenn».

 

På spørsmål om han mener Ap har skyld i terroren, svarer Wæhler:

 

- De er medskyldige. Eller deres politikk er det. På lik linje med samfunnet rundt Breivik og alle de miljøene han har oppholdt seg i - og da inkluderer jeg også Frp.

 

Han mener Arbeiderpartiet kan skape frustrasjon og få folk til å tippe over.

:roll:

 

I innlegget står det at Ap ble angrepet av terror «på grunn av det de har ødelagt for oss nordmenn».

Men Breivik begynte vel sine planer for 9 år siden (dvs. i 2002) og det var vel under den forrige borgerlige regjeringen.

 

Kjell Magne Bondevik si andre regjering vart utnemnd i statsråd 19. oktober 2001 som resultat av Stortingsvalet 2001. Regjeringa var ei mindretalsregjering og ei koalisjonsregjering, eit samarbeid mellom partia Høgre, Kristeleg Folkeparti og Venstre, som hadde 62 av 165 representantar i Stortinget. Regjeringa kalla seg sjølv Samarbeidsregjeringa. Etter stortingsvalet 2005 gjekk regjeringa av, og Regjeringa Stoltenberg II tok over 17. oktober 2005.

Kilde: http://nn.wikipedia.org/wiki/Regjeringa_Bondevik_II

 

Mine uthevinger.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar

Så da må nok den FrP-politikkeren legge mye av skylden på H, V pg KrF og jo. Men FrP var ikke innblandet :p

 

Problemet med FrP, er at de har noen politikkere rundt omkring, som ikke bryr seg om hva FrP står for engang. De går offentlig ut med beskjeder, som vil bli tolket å komme fra FrP.

Det er respektløst for ledelsen, at lokale politikkere bare gjør det de vil.

 

Og selvsagt, dette går ut over hele partiet. At en FrP politikker en plass i Norge blir tatt for økokrim, det er kun en personsak. Men når en slik politikker kommer ut og sier meninger om andre partier, så kommer det fra partiet. Jeg sa ikke fra øverste topp. Men det kommer uansett fra partiet.

 

Skal FrP en gang bli store, så må de kvitte seg med de pr-kåte folkene sine.

Det blir nesten som at de må tvinge Siv til å unskylde seg for Norge atter en gang, for noe hun ikke har gjort eller har vært med på. Den siste uken nå så har faktisk Siv holdt seg godt i maska, og gjort en god partijobb. Man lærer av sine feil, ellers har man ingen fremtid.

Lenke til kommentar

Kanskje kan FRP styre Norge.

 

Men vil helst fraråde at Elin Hagen sitter i førersetet og styrer.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=910333

 

Går fort i utforbakke da...

 

Selv om snarveier innen politikken kan være av det gode..

 

Etter å ha kjørt Carl I. Hagen til slottsmiddagen, tok Eli snarveien utfor slottstrappen - i bil.

 

Carl I. Hagen hadde nettopp ankommet Slottet i godt humør, etter budsjettbrudd og lange utredninger om årsakene til budsjettbruddet, da ryktet spredte seg blant pressefolkene.

 

- Har du hørt det? Eli Hagen kjørte utfor trappen!

 

Fru Hagen tok en utradisjonell sving etter å ha sluppet av ektemannen. I stedet for å ta den vanlige veien, kjørte hun Passaten de 17 trinnene ned trappen utenfor Slottet.

 

Da pressefotografene kom til stedet, var bilen borte. Det eneste som lå igjen var rester av en grill.

 

Kremt...kremt...hvis dere forstår hva jeg mener?

Endret av Vårbris
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Kanskje kan FRP styre Norge.

 

Men vil helst fraråde at Elin Hagen sitter i førersetet og styrer.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=910333

 

Går fort i utforbakke da...

 

Selv om snarveier innen politikken kan være av det gode..

 

Etter å ha kjørt Carl I. Hagen til slottsmiddagen, tok Eli snarveien utfor slottstrappen - i bil.

 

Carl I. Hagen hadde nettopp ankommet Slottet i godt humør, etter budsjettbrudd og lange utredninger om årsakene til budsjettbruddet, da ryktet spredte seg blant pressefolkene.

 

- Har du hørt det? Eli Hagen kjørte utfor trappen!

 

Fru Hagen tok en utradisjonell sving etter å ha sluppet av ektemannen. I stedet for å ta den vanlige veien, kjørte hun Passaten de 17 trinnene ned trappen utenfor Slottet.

 

Da pressefotografene kom til stedet, var bilen borte. Det eneste som lå igjen var rester av en grill.

 

Kremt...kremt...hvis dere forstår hva jeg mener?

Dette skjedde for rundt 10 år siden.

Og dette har ingen ting med FrP å gjøre. Dette er en privatsak.

Alle kan gjøre feil, men jeg tror ikke alle kjører ned trapper da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...