Gå til innhold

Verden utsatt for zombie utbrudd, hvilket kjøretøy ville du brukt?


*F*

Anbefalte innlegg

Søkte litt og, og fant ett godt poeng: hvorfor skal viruset ønske å smitte en person som allerede er smittet? Hvis en celle allerede er smittet, hvorfor skal det smittes på nytt?

 

 

I The Walking Dead kommer det fram at alle er smittet, men de blir ikke zombier før de dør, dvs. enten naturlig eller av et dødelig bitt. Selv om de bærer viruset blir de jaget av zombier, sååå antar det har noe med "kjøttkvaliteten" ja.

 

Igjen så spørs det hvilken film man refererer til. Hinter man til TWD så blir man zombie så fort man dør uansett, i remaken av dawn of the dead så må man bli bitt.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De lukter det?

Njaa. I Zombieland kan Bill Murray gå rundt blant zombier uten å bli angrepet når han kler seg ut som en zombie selv.

Det er vell ikke de samme zombiene i alle filmer.

Lenke til kommentar

Hadde tatt meg en stor buss. Typisk tur buss om dere skjønner? Veldig høye slik at zombiene ikke kunne klatre opp i tillegg til at den er stor og har mange krefter jeg kunne kjørt over zombiene med. Forsterket den med noe ekstra gitter rundt for sikkerthets skyld og kanskje til og med laget luker på toppen med mulighet for maskingeværplassering. Det at bussen i seg selv er såpass stor gjør at den har fin kapasitet til å plukke opp andre "survivers" eller til å lagre store mengder med forsyninger.

 

Tour-Bus-image.jpg

 

Evt en Stryker for pure zombiejakt! :evil:

 

300px-Stryker_ICV_front_q.jpg

 

DIE MOTHERFUCKERS!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Burde vi ikke ha noen "spilleregler" på hva zombier kan og ikke kan? Hvis de ikke kan bevege seg i vann har jo jeg allerede drept tråden uansett...

 

Blir vanskelig da omtrent alle zombiefilmer har sine egne regler. I zombieland så kan, som en annen har sagt, zombiene ikke se eller lukte at han er en zombie, i TWD så gnir de zombieinnvoller og blod på seg for å ''skjule'' sin lukt, og det funker bra, til regnet kommer og zombiene ''lukter'' dem.

 

Det med vann blir også vanskelig å ta for seg, for i land of the dead så går faktisk zombiene over til den andre siden til den sikre ''øya'' hvor menneskene har bosatt seg og trodd at de var helt trygge pga det (men den filmen er ganske mongo, som sagt), og hvis jeg ikke husker feil så mener jeg å ha sett zombier som prøver å svømme til en person i en båt i 28 days later (eller 28 weeks later).

Lenke til kommentar

Det finnes faktiskt noe som heter zombi virus man er heldig vis man overleve det men man dør av zombiviruset tilslutt

jeg så dette på discovery at det finnes men dette med zombiviruset da går dem som zombie men trenger ikke og være som på film men menesket lider av viruset

viruset kan skade alt i hjernen men hjernedelen som styrer hjerte og lunge og blod

 

 

 

så det finnes og dem tar oss ph34r.gif

Lenke til kommentar

Det finnes faktiskt noe som heter zombi virus man er heldig vis man overleve det men man dør av zombiviruset tilslutt

jeg så dette på discovery at det finnes men dette med zombiviruset da går dem som zombie men trenger ikke og være som på film men menesket lider av viruset

viruset kan skade alt i hjernen men hjernedelen som styrer hjerte og lunge og blod

 

 

 

så det finnes og dem tar oss ph34r.gif

 

Link? Til noe annet enn en vag historie fra tahiti.

Lenke til kommentar

Det finnes faktiskt noe som heter zombi virus man er heldig vis man overleve det men man dør av zombiviruset tilslutt

jeg så dette på discovery at det finnes men dette med zombiviruset da går dem som zombie men trenger ikke og være som på film men menesket lider av viruset

viruset kan skade alt i hjernen men hjernedelen som styrer hjerte og lunge og blod

 

 

 

så det finnes og dem tar oss ph34r.gif

Du er jo da i realiteten "hjernedød" og kun de funksjonene som må til for å opprettholde pulsen din er tilstede. Ser ikke for meg at en person i den tilstanden er en stor fare for noen akkurat..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...