Gå til innhold

Verden utsatt for zombie utbrudd, hvilket kjøretøy ville du brukt?


*F*

Anbefalte innlegg

Ok, Verden er tatt over av zombier, og du skal overleve, hvilket kjøretøy ville du valgt? og hvorfor?

(bilde av alle kjøretøy oblegatorisk, men disksusjon uten bilde er ok)

 

Jeg er ikke helt sikker selv, men hadde nok valgt en Hummer H1, noe av denne typen:

armoredcar6.jpg

Hadde også sveiset på ekstra metallgitter foran alle vinduer slik at zombiene ikke skal ta seg inn via dem.

Denne bilen har også stor lagringskapasitet slik at jeg kan ha med meg mye vann/mat og drivstoff, samt at jeg kan sove i den.

 

Fordelene er vel at den har god fremkommelighet og er temmelig driftssikker (etter hva jeg har hørt).

Minuset er nok at den bruker mye drivstoff.

Endret av Dj_Evelen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ville nok ikke hatt kjøretøy, ville heller bodd opp i fjellene med sniper fra TF2 og kost meg mens jeg ser hoder eksploderer :D

Hva gjør du når det er tåke i fjellet? Skyter i blinde?

 

Hva gjør du når du er tom for ammo? Slår dem med sniperriflen?

 

Hva gjør du når du er tom for mat? Det gror jo lite på fjellet.

Lenke til kommentar

Jeg hadde satt meg oppå en oversiktlig hylle inne på Rimi. Før jeg klatrer opp drar jeg med meg en fiskestang slik at jeg kan fiske ut diverse varer fra alle hyllene i butikken uten å gå nær bakken der zombiene virrer rundt. Jeg fisker opp plastikkleker og en lighter som jeg bruker til å smelte plastikklekene i en form. slik bygger jeg et fort med vegger. Jeg kan også begynne å støpe bruer over til de andre hyllene slik at fiske blir enklere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Og om man skal fylle båten med et stort mannskap greier man neppe å dyrke nok mat.

Ellers ser jo Killer kar ut som en trygg og effektiv bil ved en slik katastrofe, tror nok den hadde gått foran mitt valg ja :)

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Enkelt, en sykkel:

 

Zippo_Bicycle.jpg

Bilde brukt som illustrasjon.

 

Biler trenger bensin, og i en verden der zombier tar over, så ville det veldig fort blitt mangelvare.

 

På samme måte som at man ikke vil ha en .50cal sniper rifle, men heller en fin, nøyaktig .22LR. Mindre boom, men du må uansett treffe zombien i hodet for å uskadeliggjøre den, og da gjør .22LR jobben like godt som en .50cal, MEN du kan få med deg så fyttirakkerens mye mer ammo for samme vekta.

 

 

Her antar jeg vi får se hvem som har lest The Zombie Survival Guide og hvem som ikke har ;)

zombie-survival-guide.jpg

 

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Og om man skal fylle båten med et stort mannskap greier man neppe å dyrke nok mat.

Trenger egentlig ikke så stort mannskap for å drive en slik båt. Mesteparten av mannskapet på slike båter er servicepersoner. Enten rydder de rom eller så selger de varer i butikkene eller restaurantene. Drift av selve båten er langt, langt mindre.

Lenke til kommentar

Og om man skal fylle båten med et stort mannskap greier man neppe å dyrke nok mat.

Trenger egentlig ikke så stort mannskap for å drive en slik båt. Mesteparten av mannskapet på slike båter er servicepersoner. Enten rydder de rom eller så selger de varer i butikkene eller restaurantene. Drift av selve båten er langt, langt mindre.

Stemmer, sikter mer til "Sørg for at den er tom. Ta med deg alle overlevende. Lev på havet.".

 

Når det gjelder bensinslukende bilder, ja, dem går tom, det vil dog også båten gjøre, hadde jeg hatt en slik båt hadde jeg reist til en varmere lokasjon, og parkert den litt utenfor kysten, og brukt den som et hus mer enn en båt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...