Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken nettleser foretrekker du?


Hvilken nettleser bruker du som standard?  

80 stemmer

  1. 1. Hvilken nettleser bruker du?

    • Firefox
    • Internet Explorer
    • Opera
    • Safari
      0
    • Chrome
    • Jeg bruker en annen nettleser/Bruker ikke internett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bruker Firefox og Opera.

Liker Firefox fordi det er enkelt å få til nye vinduer som jeg vil.

Liker ikke at Firefox bruker alt minnet på maskinen når den har vært oppe noen dager.

 

Liker Opera fordi den er liten, kjapp, og fordi jeg fortsatt kan bruke hurtigtastene jeg lærte for mange år siden. Liker også bookmarks "sidebar", selv om den tar litt plass. Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det.

Lenke til kommentar

Jeg bruker Firefox og Opera.

Liker Firefox fordi det er enkelt å få til nye vinduer som jeg vil.

Liker ikke at Firefox bruker alt minnet på maskinen når den har vært oppe noen dager.

 

Liker Opera fordi den er liten, kjapp, og fordi jeg fortsatt kan bruke hurtigtastene jeg lærte for mange år siden. Liker også bookmarks "sidebar", selv om den tar litt plass. Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det.

 

Hvilken sidebar? Mener du derre Panel greierne som man trykker i kanten på skjermen for å få frem?

Lenke til kommentar

Jeg bruker Firefox og Opera.

Liker Firefox fordi det er enkelt å få til nye vinduer som jeg vil.

Liker ikke at Firefox bruker alt minnet på maskinen når den har vært oppe noen dager.

 

Liker Opera fordi den er liten, kjapp, og fordi jeg fortsatt kan bruke hurtigtastene jeg lærte for mange år siden. Liker også bookmarks "sidebar", selv om den tar litt plass. Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det.

 

Hvilken sidebar? Mener du derre Panel greierne som man trykker i kanten på skjermen for å få frem?

Jepp, eller trykke F4. Panels er det det heter ja.

Lenke til kommentar

Skulle ønske at det var mulig å få innstilt Opera slik at åpne i nytt vindu / åpne i ny tab ble slik jeg vil ha det.

Utdyp er du snill, regner nemlig med at det skal løse seg knirkefritt.

Shift-klikk i Opera åpner i ny tab; jeg vil at den skal åpne i nytt vindu.

Lenke til kommentar

Den absolutt enkleste måten er å gå på preferences (ctrl+f12) > Advanced > Shortcuts og trykke på "middle click options" (en knapp mellom mouse og keyboard). Der skal det gå an å gjøre det sånn at når du klikker på scrollhjulet så åpnes linken i nytt vindu.

 

Har du lyst til å rote litt med mus / tastatursnarveiene så går det nok an å gjøre det der også, om du heller vil ha f.eks shift-venstreklikk som nytt vindu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...