Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Din første forelskelse: Lykkelig eller ulykkelig?


  

57 stemmer

  1. 1. Lykkelig eller ulykkelig?



Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ALLE mine har vært ulykkelige. Du ekke mann før du har fått hjertet ditt knust en hel haug med ganger. Herder deg vøtt. Nå vet jeg bedre enn å tulle med hele denne "kjærlighet"-greia.

Bedre med utallige meningsløse småforhold.

Den følelsen er du garantert ikke alene om å ha! Har du hatt mange forelskelser? Hvorfor gikk det ikke slik du ville tror du?

 

Man kan egentlig dele folk inn i to typer når det gjelder dette. Den typen som forelsker seg ofte, men som ikke blir veldig forelsket. Og den typen som blir veldig sjeldent forelsket men som blir kjempeforelsket! Jeg er den siste typen, og det kan slite meg veldig ut i enkelte situasjoner.

Lenke til kommentar

Den følelsen er du garantert ikke alene om å ha! Har du hatt mange forelskelser? Hvorfor gikk det ikke slik du ville tror du?

 

Man kan egentlig dele folk inn i to typer når det gjelder dette. Den typen som forelsker seg ofte, men som ikke blir veldig forelsket. Og den typen som blir veldig sjeldent forelsket men som blir kjempeforelsket! Jeg er den siste typen, og det kan slite meg veldig ut i enkelte situasjoner.

 

Tja. Hadde vel en i mine mye yngre dager, da jeg var 12-13, men den teller vel egentlig ikke.

Annet enn den har jeg bare hatt én. Men småforhold her og der har jeg hatt fler enn jeg kan telle av. Men da vet jeg jo fra starten at det ikke kommer til å bli noe nevneverdig forhold.

 

Jeg er nok også den siste typen som du så fint beskriver.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Altså første forelskelse fikk jeg i barnehagen... hehe, tror det aldri har vært noen pause for meg når det gjelder jenter og forelskelser. Endte ikke opp i noe som helst. Første personen jeg dog elsket(elsker)er jeg sammen med enda, to år inni det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...