Gå til innhold

[Avsluttet] Akambrukerenes bilder - Juli 2011


Anbefalte innlegg

Tusen takk for komplimenter. Var helt uvirkelig å komme så tett innpå. Har vokst opp i Oslo.

 

Alle bildene mine er frigitt til Creative Commons for ikke kommersiell bruk med mindre annet er spesifisert, så kan absolutt legge de opp. Sitter bare på nettbrett idag og imorgen, men hvis noen vil påta seg jobben og få de inn på wiki-artikkelen er det supert!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tusen takk for komplimenter. Var helt uvirkelig å komme så tett innpå. Har vokst opp i Oslo.

 

Alle bildene mine er frigitt til Creative Commons for ikke kommersiell bruk med mindre annet er spesifisert, så kan absolutt legge de opp. Sitter bare på nettbrett idag og imorgen, men hvis noen vil påta seg jobben og få de inn på wiki-artikkelen er det supert!

Som reportasjefotograf kan jeg si at dette er bilder som holder høy faglig og innholdsmessig kvalitet. Dette er sterke bilder, du har fotografert en traume og presenterer denne godt.

 

Men jeg ber deg ha i bakhodet at du nå må passe på deg selv. I ettertiden er det fort gjort å bli rammet av psykiske traumer og reaksjoner på det man har sett.

 

Etter Åstaulykken sa en anonym fotograf "jeg gikk ned i mørkerommet, og da jeg så de første printene innså jeg det. Jeg hadde fotografert brennende lik". Pass på at du gir deg selv nok rom til ettertanke og pleie av egen psyke, så du ikke får problemer i årene som kommer.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...