Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jente - skulle gjerne hatt litt mer fett på kroppen


lillepy

Anbefalte innlegg

Jeg er så sabla tynn og flat, skulle gjerne hatt litt mer fett på kroppen.

 

Jeg spiser vel normalt.. prøver å variere kostholdet litt...

Spiser greit med godteri, chips og andre usunne greier. At jeg er tynn er absolutt noe som er kommet naturlig... Vekta mi går opp og ned hele tiden... vanligvis veier jeg 50 kilo, men plutselig fyker jeg opp til 55... en gang veide jeg tilogmed 56... men så fyker det ned igjen.. uten at jeg aner hvorfor....

 

Trener lite. Jeg trenger ryggen innimellom fordi den har en tendens til å være vond iblandt, og jeg går noen turer!

 

Hvordan kan jeg få lagt på meg litt?

Ønsker ikke å bli større iform av større muskler, men bare litt ekstra flesk på kroppen!

Jeg ser ut som en 12åring med begynnende spiseforstyrrelser. (jeg er 22... jente)

:(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm. Jeg ber ettertrykkelig om bilde av deg i bar overkropp. ( ha på deg BH )

 

Hvorfor? Det vil fortelle meg litt om kroppstypen din og være til stop hjelp for videre veiledning.

ikke bare for meg, men også for det veldige av resten av tråden.

 

Klem og kos :)

 

~Balthy

 

Haha! Vel, du kan egentlig bare se for deg kroppen til en 12 år gammel jente der ribbeina stikker litt ut, så har du meg :p

Lenke til kommentar

Haha. Har dere seriøst en forkjærlighet for flatbrysta jenter eller? :p Trudde gutter var puppegærne :p

 

Og ang P-piller vurderte jeg det en gang, men så viste det seg at det er sånn blodpropp-gen (eller noe) i slekta, så det er risikabelt for meg å gå på piller... Både mora mi og legen min var skeptisk til at jeg skulle gå på det, så jeg lot være... :<

Lenke til kommentar

Haha. Har dere seriøst en forkjærlighet for flatbrysta jenter eller? :p Trudde gutter var puppegærne :p

 

Og ang P-piller vurderte jeg det en gang, men så viste det seg at det er sånn blodpropp-gen (eller noe) i slekta, så det er risikabelt for meg å gå på piller... Både mora mi og legen min var skeptisk til at jeg skulle gå på det, så jeg lot være... :<

 

Da er ett alternativ mini-pillen. Den inneholder ikke østrogen og er ett alternativ til p-pillen for de som har høy risiko for blodpropp :)

 

Hvor mange kalorier vil du si at du får i deg i løpet av en vanlig dag? Sånn ca?

Lenke til kommentar

Det er bare noe alle mødre sier for å lenke deg fast under løpetiden :p

 

Men seriøst.. Post bilde da. Skjul ansikt, dekk puppene. Vi gutta får noe å se på og ikke minst så kan de tråders sakkyndige gi deg en vel informert vurdering av kroppstype og derav kostholdsråd.

 

~Balthy

Lenke til kommentar

At jeg er tynn er absolutt noe som er kommet naturlig... Vekta mi går opp og ned hele tiden... vanligvis veier jeg 50 kilo, men plutselig fyker jeg opp til 55... en gang veide jeg tilogmed 56... men så fyker det ned igjen.. uten at jeg aner hvorfor....

 

Hvordan kan jeg få lagt på meg litt?

Det at vekten varierer er helt naturlig med tanke på variasjon i aktivitets nivå/hva-hvor mye du spiser osv. På bare en dag kan vekten svinge med 1-2 kilo avhengig av når på dagen du veier deg. Du bør derfor veie deg på samme tidspunkt en gang i uken, f.eks mandags morgen, det vil gi deg et mer nøyaktig tall.

 

Når det gjelder at du ikke kan legge på deg så er det nok ikke vanskeligere enn at du får i deg flere kalorier enn du trenger, har ikke vurdert kaloritelling? Kan også foreslå at du lager deg en smoothie eller to om dagen, kan pakke mye kalorier i en sånn samtidig som den er så sunn atte :tease:

Lenke til kommentar

Haha. Har dere seriøst en forkjærlighet for flatbrysta jenter eller? :p Trudde gutter var puppegærne :p

 

Og ang P-piller vurderte jeg det en gang, men så viste det seg at det er sånn blodpropp-gen (eller noe) i slekta, så det er risikabelt for meg å gå på piller... Både mora mi og legen min var skeptisk til at jeg skulle gå på det, så jeg lot være... :<

 

Da er ett alternativ mini-pillen. Den inneholder ikke østrogen og er ett alternativ til p-pillen for de som har høy risiko for blodpropp :)

 

Hvor mange kalorier vil du si at du får i deg i løpet av en vanlig dag? Sånn ca?

 

aha! får lese meg litt opp på det ^^

 

 

har ikke peiling ang kalorier. Jeg spiser det jeg har lyst på/får servert.. aner ikke hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heller :o

Vet ikke hvor mye kalorier som er normalt for en på min alder? Kanskje jeg kan øke det?

Lenke til kommentar

Det er bare noe alle mødre sier for å lenke deg fast under løpetiden :p

 

Men seriøst.. Post bilde da. Skjul ansikt, dekk puppene. Vi gutta får noe å se på og ikke minst så kan de tråders sakkyndige gi deg en vel informert vurdering av kroppstype og derav kostholdsråd.

 

~Balthy

 

hahaha xD Vel, om ikke rådene jeg får her fungerer, og jeg begynner å bli desperat tilslutt, og at jeg føler at å poste et sånt bilde av meg vil hjelpe, så kanskje :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...