Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jente - skulle gjerne hatt litt mer fett på kroppen


lillepy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

aha! får lese meg litt opp på det ^^

 

 

har ikke peiling ang kalorier. Jeg spiser det jeg har lyst på/får servert.. aner ikke hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heller :o

Vet ikke hvor mye kalorier som er normalt for en på min alder? Kanskje jeg kan øke det?

 

Det kan du så absolutt gjøre hvis du ønsker å gå opp i vekt. Spis absolutt alt du har lyst på, og styr unna magre produkter. Bare husk at selv de tynne kan få problemer som overvektige kan. Husker jeg leste en artikkel om en veldig tynn kar som bare spiste hamburgere og drittmat, som fikk hjerteinfarkt i 20 åra og døde.

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

aner ikke hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heller :o

Vet ikke hvor mye kalorier som er normalt for en på min alder? Kanskje jeg kan øke det?

 

1. det står på pakken hvor mye kalorier det er per 100g på nesten alle matvarer, bruk en matvekt+kalkulator and your are ready!

 

2. Universelle rådet for daglig kaloriinntak er vel type 2000 kalorier(finnes mer presise kalkulatorer på nett da) peis det daglige inntaket ditt til 500 mer enn det så er du godt på vei, cirka halvt kilo ekstra i uka skulle jeg tro det blir :thumbup:

Lenke til kommentar

buffy: Mhm.. det er det jeg tenker, at om jeg bare spiser hamburgere og chips og godteri hver dag, så legger jeg kanskje på meg litt, men kan få andre skader...

så da trenger jeg noen tips til hvordan jeg kan legge på meg, men fremdeles spise nogenlunde sunt... skal sjekke ut minipillen, og å lage smoothie var også en god ide! smoothie er jo kjempegodt!:)

 

aner ikke hvor mye kalorier det er i diverse matvarer heller :o

Vet ikke hvor mye kalorier som er normalt for en på min alder? Kanskje jeg kan øke det?

 

1. det står på pakken hvor mye kalorier det er per 100g på nesten alle matvarer, bruk en matvekt+kalkulator and your are ready!

 

2. Universelle rådet for daglig kaloriinntak er vel type 2000 kalorier(finnes mer presise kalkulatorer på nett da) peis det daglige inntaket ditt til 500 mer enn det så er du godt på vei, cirka halvt kilo ekstra i uka skulle jeg tro det blir :thumbup:

 

skal prøve å finne ut litt hvor mye kalorier jeg får i meg om dagen! Så kan jeg legge på litt etterhvert :D takk! så får jeg titte litt på de mer sunne matvarene og, og ta den som har mest kalorier, så jeg får i meg litt sunt og x)

Endret av lillepy
Lenke til kommentar

Les litt på kosthold her på forumet - der man diskuterer protein inntak og karbohydrater, når det kommer til å legge på seg og ta av. Man bør ikke spise usunt uansett.

Et bilde hadde gjort seg, så vi vet om dette er fakta, eller om det er noe bare du ser i speilet.

 

Enkelte (som f.eks min mor) kan nesten spise alt hva de kommer over og uansett vises det ikke på de, det er først i moden/gammel alder de legger på seg med samme spisingen (min mor er eksempel på det) Virker som enkelte forbrenner utifra inntak uansett, de forblir like tynn/tykk til en viss alder

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...