Gå til innhold

Saints Row: The Third aka Over the top!


Anbefalte innlegg

Er det samme knappen som fallskjerm? Jeg prøver med VTOL, men det eneste jeg kan gjøre er skyte, skifte modus, snu rundt og hoppe ut.

 

Hadde en ganske artig seanse rundt et snikdrap i sta, spoiler av historien:

 

Skulle snikmyrde en fyr jeg henta med bil. Fant ut at jeg skulle gjøre det litt morsomt og drukne ham i parken med bilen og alt, men aller først ble han stående å skyte på en STAG-soldat på andre siden av veien, så jeg måtte knerte han først, og det innebar mer selskap. Når så den floka var løst kjørte jeg omsider til parken, lirka meg over plenen og skynta meg ut før jeg havna i vannet også, actionmovie-style. Men til min overraskelse døde jo ikke tosken, han gikk bare ut av bilen og lå og hang i vannoverflata - ble litt skuffa og litt lattermild, og så plutselig STAG sitt oppsett midt i parken. Jeg gikk inn, henta meg en VTOL og drepte ham så med det. Snakk om mye jobb :wee:

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det samme knappen som fallskjerm? Jeg prøver med VTOL, men det eneste jeg kan gjøre er skyte, skifte modus, snu rundt og hoppe ut.

 

Har bare sett folk som har gjort det med å spille coop.

Mens VTOL står på bakken så hopper du oppå, fyren som styrer VTOL bør være litt forsiktig slik at du ikke faller av. Når den kommer opp i fart så vil du nok se et tooltip om å gjøre et eller annet stunt.

 

Du finner sikkert noen videoer på Youtube om VTOL surfing elns.

Lenke til kommentar

Ah, selvfølgelig - det tenkte jeg ikke på.

 

Fullførte historien nå nettopp, og avslutningen var jævlig merkelig:

 

 

Jeg valgte å dra for å redde de på øya, og når det var ferdig befant jeg meg plutselig på Mars for å drepe Killbane i et oppdrag som heter Gangstas in space, som jo er navnet på DLC'en som kommer.

Når jeg valgte å la Killbane stikke av, hvorfor i all verden får jeg plutselig jobben med å drepe ham (som jo ikke skjer ettersom det tydeligvis er en filminnspilling)? Er det bare en billig måte å reklamere for DLC'en som kommer?

 

 

Sånn totalt sett liker jeg Saints Row 2 bedre, SR 3 sliter med en historie som ikke er så veldig interessant og så full av mangler at det føles som om de hoppet over noen sider i manus her og der. Dessuten likte jeg mulighetene for å lage min karakter i det forrige spillet bedre enn denne gangen.

Lenke til kommentar

Hvilke bugs er det som ødelegger hele spillet mener du? Etter å ha fullført spillet på cirkus 16 timer så har jeg ikke opplevd noen bugs av ett slikt kaliber.

 

@AltF4 - Du (hovedpersonen) tar på seg filmrollen som er nevnt ved ett par anledninger.

 

Artig spill med noen særdeles "wtf, batshit crazy" øyeblikk, bare synd den eneste utfordringen det byr på er i begynnelsen, første gang man møter en Brute.

 

SR3 = Slik som GTA var, serious business!

Lenke til kommentar

Jeg satt lenge på gjerdet når det kom til Saints Row: The third.

Forgjengerne i serien har jeg avfeid som kjipe GTA-kloner, men den useriøse tonen SR3 synger etter gjorde meg interessert.

 

Når jeg endelig fikk fingern ut av jorda og gikk for kjøp ble jeg veldig positivt overrasket! Spillet er fylt til randen med absurditeter, usmakelig (men ikke uspiselig) humor og generell galskap. Det er godt mulig jeg er sykt barnselig, men jeg nyter hvert sekund av det.

 

 

Nei, det er hverken særlig dypt, vanskelig, eller realistisk, men FY så moro!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Er det noen som kan gi noen positive tilbakemeldinger og negative om spillet?

Jeg vurderer å kjøpe spillet, men er redd for jeg kan gå på en smell..

Hva forventninger har du til SR3?

Om du er ute etter et seriøst spill med en håndfast historie så burde du ikke kjøpe det.

 

Men om du er ute etter meningsløs vold og en tynn historie og noen helsprøe aktiviteter så kjøp det =)

Har hatt mange mange timer med morsomme stunder i SR3.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...