Gå til innhold

Saints Row: The Third aka Over the top!


Anbefalte innlegg

Etter å ha spilt noen timer kan jeg si at SR3 er ikke i nærheten av den "store opplevelsen" man fikk av å spille GTA IV, GTA føles liksom i en annen liga.

 

SR3 er alikevel et veldig bra og morsomt spill, litt lite kart, labre billyder, og handlingen til bilene føles ikke like bra som GTA.

 

Dog er det masse morsomt innhold, SINNSYKT heftige slossteknikker, og kanskje de mest varierte og morsomste oppdragene/sideoppdrag man finner i et spill :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+513

SR3 sine store feil er tydelig den elendige havok motoren. Kjøringen føles ikke bra som i GTA IV. Vet ikke unaturlige akkselerasjoner å slikt. Unødvendig mye skyting og lignende oppdrag.

 

Men gøyere enn det GTA IV var ja. Men spørs da når GTA 5 kommer. Tror det blir bedre håper på like gøy også som ivertfall san andreas.

 

De utvikler jo Saints Row 4 før de laget ferdig SR 3.

 

Om de ser litt på sine feil og gjør kjøringen og fysikken like god som GTA IV kan Saints Row 4 rett og slett bli bedre enn GTA V.

SR 3 har så mange bugs at det føles som en beta. de er kreative ja men gjør ikke spillet skikkelig ferdig og har tonn med mindre bra feil fekas GTA Sana andreas ikke hadde.

Personlig kjøper jeg det bare fordi det er likt GTA.

 

For håpe de kan bruke Euhporia motoren for SR 4 og lage ett større spill. Jeg mener det ville vært bra om de for engang skyld kunne lage det i GTA standard. Noe jeg følte det andre spillet hadde litt av.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Hvorfor sammenligner "alle" GTA IV som standarden for bra kjøre-egenskap på bilene?

 

Cruise controll -> GTA IV.

 

Men men, alle får vel ha sin egen mening om spillet, jeg selv digger SR3.

 

Kanskje fordi GTA IV hadde en veldig bra fysikk motor?

Tja.

Når jeg begynte å spille GTA IV, forstod jeg overhode ikke hvorfor bilene oppførte seg slik de gjorde.

Virket jo som at demperene var laget av fjær. Hver eneste sving så var jeg redd for at bilen skulle velte eller noe slikt.

 

Når jeg begynte å glede meg til SR3, så såg jeg ikke på det som et spill som skulle være bedre enn GTA IV, men jeg var ute etter et spill mye masse humor og mye galskap.

 

Edit:

Begge spillene er bra på egne områder.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Det som er sikkert er at det også snart kommer ett nytt True Crime Spill. Men vil ikke ha True Crime i navnet siden den nye utvikleren ikke har rettighetene til navnet.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Har spilt igjennom SR3 nu.

Må si at jeg likte veldig godt valg av musikk på de siste oppdragene, og slutten var rimlig 'epic' om jeg kan få beskrive det slik =)

 

Info om det siste oppdraget i spoiler.

 

 

Velg å redd jenta, siden du får mulighet å gjøre oppdrage på nytt etterpå, da kan du drepe Killbane og få et nytt oppdrag.

 

 

 

Kan du se hvem jeg er på bildet? ;P

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

GTA - Jeg er nysgjerrig på historien

SR - Jeg ler

 

That about sums it up!

 

Der har du poenget med begge spillene og en viktig grunn hvorfor de ikke kan sammenlignes. Bare fordi begge to er sandkjassespill som foregår i en moderne by betyr det ikke at det er samme type spill. Vi kan like gjerne sammenligne Crysis 2 og Modern Warfare 3. Begge to er jo FPSer i relativt moderne tid, så det er klart de kan sidestilles som konkurrenter. ;)

 

Jeg tror den største feilen med Saint's Row 3 er tidspunktet det ble gitt ut på. Jeg ser egentlig ikke på Skyrim som en "konkurrent" til Saint's Row 3, siden vi ikke kan sammenligne dem, si hva som er best og så videre. Det er to helt forskjellige spill i to helt forskjellige sjangre. Men de kom omtrent samtidig, og Skyrim er nok langt mer populær enn Saint's Row. Selv jeg har begge to, men har knapt fått spilt Saint's Row siden jeg fikk det. Noen timer er det blitt, men vi snakker fem, seks timer i Saint's Row og over førti i Skyrim. Resultatet er at Saint's Row 3 neppe selger så mye som det ville gjort om det hadde kommet for noen måneder siden, eller til våren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble da ferdig med min gjennomspilling av spillet 100% ferdig gjorde alle missions / assinasjoner / biltyveri etc. Må si jeg var MEGET godt underholdt under alle 30 timene jeg brukte. Det som er fint med Saints Row er at det er mye underholdining selv når du har gjort deg ferdig. Må jo også si at jeg sier meg meg uening med folk som klager over kjøreopplevelsen og lignende. Det er ikke virkelighetfølelse som er hovedfokuset på Saints row og det håper jeg virkelig dere har forstått etter og ha spilt det aller første missionet hvor du ikke engang har customized karakteren deres. Utrolig morsomt spill som ALDRI er serriøst og klage over at bilen eller VTOLen ikke gir deg en hardon når du kjører den blir teit i mine øyne. Det du kan klage på er fks hvorfor i svarte du ikke kan bruke musa til og styre flyet med. Men det er en fryktelig liten detail i forhold til hvor god underholdning det spillet her gir deg. Kose meg 100% all the way. Also, way over the topp genialt nuff said

 

Det er ivertfall min mening. Kos dere.

 

If you are still reading this, good for you!

 

Edit: ingen som klagde på VTOL'en, im an idiot.

Endret av Benobi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

har "bare" spilt 11t, men synes spillet er ekstremt morsomt. liker kjørefysikken, siktingen, bilene og basicly alt. liker over the top arsenalet, spesielt drone og laser markøren,

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...