Gå til innhold

Saints Row: The Third aka Over the top!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva?!? Musikken er jo konge!

Jeg har skrudd av alle kanalene bortsett fra 80-tallskanalen. Den er herlig!

 

Det er nok ikke helt min stil. Jeg hører bare på den metall-kanalen. Men uanstt bør det da være mulig å skru av musikken? Og for å presisere er musikken når jeg skrur av radioen sjelden den samme jeg hadde når radioen var på. ;)

 

Du er sikker på at det ikke er musikken fra andre biler i nærheten?

 

Fikk meg nemlig en god latter da jeg ble jagd av en politibil som hørte på "Satisfaction" . :p

Endret av malmern
Lenke til kommentar

Veldig mye feil med Saintsrow.com akkurat nå, Vikingkylling. Du kommer ikke inn på profilen din heller?

 

Screenshot-funksjonen vil komme på i nær framtid ifølge Volition.

 

Jeg lagde en annen profil på saintsrow.com, og den funker helt fint. Problemet er at jeg ikke får linket den til kontoen jeg bruker på PS3. Screenshots funker helt fint i spillet, og de lastes opp helt fint. Men hvor i helv... lastes de opp til? wink.gif

Lenke til kommentar

Dette spillet var ikke i nærheten av GTAIV. Grafikken er ganske langt under og hele greia er dårlig lagd egentlig. AI som bugger veldig ofte, dårlig lyd og animasjoner.

 

Virket som noe som hadde kommet leeeenge før GTAIV. Mye man kan gjøre selvsagt men nei, fenget ikke meg :(

Lenke til kommentar

Spillets mål er vel ikke akkurat banebrytende grafikk.

De sikter vel heller til underholde framfor å vise fram hvor nydelig spillet ser ut.

Selv om jeg synes spillet ser fint ut slik det er.

 

Har ikke merket noe med at AIen bugger seg, lyden når man kjører biler er av og til litt buggy, men har ikke noe å si for min del.

Liker animasjonen på folka og generelt alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...