Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er ligaen full, men om det kommer to til som ønsker å være med, så mener jeg vi kan åpne for det.

Sånn som det er nå, så er alle 12 med på buy-in. Jeg har laget et excel-ark med info om betaling og premiering. Fint om petterpeggs kan bekrefte enten her i tråden eller på PM når folk betaler.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1RW76GhQ5YxS8yga2Ah7dazrAL7lSuFVUxyIq6M7BvPw/edit?usp=sharing

--

Hvordan gjør vi det med draftdato? Skal vi slenge ut datoer som passer, også kjører vi en poll på det?

Skrevet (endret)

Foreløpig passer det når som helst etter kl 1930. Gjelder bare å få spikra en dag før det dukker opp noe annet.

Forøvrig har jeg fått inn noe penger, skal oppdatere dokumentet ved anledning !

Endret av petterpeggs
Skrevet (endret)

Betalt :)

Kan det ikke også være en fordel å drafte etter at preseason er over? Så 1-5 September en plass? Er kjipern og unødvendig å gå på en smell ved å drafte en som blir skadet i siste match eller på trening.

Endret av Vertical^
Skrevet (endret)

Martin, fikser du en avstemning eller? :)

Sorry, tok litt tid. Har vært ute å reist de siste dagene. Poll oppe nå.

Personlig foretrekker jeg så sent som mulig før sesongstart, så man kan se pre-season og se om noen skader seg før man drafter.

Endret av MartinF
Skrevet

Martin, fikser du en avstemning eller? :)

Sorry, tok litt tid. Har vært ute å reist de siste dagene. Poll oppe nå.

Personlig foretrekker jeg så sent som mulig før sesongstart, så man kan se pre-season og se om noen skader seg før man drafter.

Ja skjønner det, var ikke meningen å mase  :wee:

Deler ditt syn på å ha det sent - men satt meg også opp noen tidligere datoer.

Skrevet

Ser det ser dårlig ut, men jeg håper på draft før 26. august siden jeg er bortreist alle de andre dagene og ikke kan være sikker på om jeg får mulighet til å delta. Håper det skal gå i orden uansett, men alltid greiest å drafte hjemmefra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...