Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er nok tid for at jeg også må innkassere årets første tap nå ja. Eneste lille sjansen jeg har er vel at Derek Anderson går ut med skade tidlig i kampen. Om ikke så klarer jeg ikke å dra ifra ved hjelp av Benjamin når Anderson får en del poeng han også hver gang Benjamin får poeng. Hadde håpet på en elendig kamp av Adams i SNF, men det gikk heller dårlig. Jeg tar sjansen på å gratulerer med seieren allerede nå Corporal Jenkinson! 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Usikker om jeg har noen running backs du liker, men alle minus David Johnson er jeg villig til å trade bort. Jaquizz er på bye og Jamaal Charles er ikke 100% enda, men om du trenger noe så vil jeg seff vurdere tradetilbudet! 

 

Faen, RIP Arian Foster. Trodde jeg skulle få litt produksjon fra hans side, jaja :( 

 

Ser bedre ut for mitt lag for øyeblikket. 3 strake seiere og 3-4. Møter et sterkt Epic Winning Team denne uken, og ber til høyere gudere for at Alshon Jeffery ikke får en god Jay Cutler denne uken. Er så jævla redd alle tre receiverne at jeg håper Jeffery og Jordy forstetter å underpresterer! 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...