Gå til innhold

Frykter passivt inntak av hasj. Skal tilbake til militæret...


Gumpen

Anbefalte innlegg

Er nå hjemme på perm, og var ute på byen en tur i går. Jeg endte opp på rommet til en god kompis, som plutselig begynte å røyke hasj med en annen fyr. Rommet fyltes ganske snart opp med røyk, og jeg var så drita (på alkohol) at jeg ikke ensa hva som skjedde.

Nå skal jeg tilbake til militæret i morgen, og frykter det verste. For i militæret har de tilfeldige besøk med narko-sør som kommer innom lugarene med narkobikjer.

 

Hvor stor sjangse er det for at jeg blir tatt av en slik narkobikje, fordi jeg har oppholdt meg i et rom hvor det ble røyket hasj, 2 dager før? Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ble markert av bikkja fordi jeg hadde rester av morfin på meg. Hadde vært med på et inngrep 2 dager tidligere, og det hadde gått hardt for seg på sjøen så noe av medikamentene hadde blitt sølt på klærna mine.

 

Så ja, bikkja kan, om enn veldig sjeldent, spore det dersom du er så lite smart at du går med de samme klærna som på festen. Skulle du like vel blitt markert, så vil en urinprøve frikjenne deg, da det er utrolig sjeldent at passiv inhalering gir positive utslag.

Endret av Abnegation
Lenke til kommentar

Skulle du like vel blitt markert, så vil en urinprøve frikjenne deg, da det er utrolig sjeldent at passiv inhalering gir positive utslag.

Nei, hunden vil ikke markere etter 2 døgn. Tviler faktisk på at hunden ville markert etter noe mer enn litt frisk luft på klærne så fremt de ikke har vært i et luft-tett glass fylt med røyk.

Lenke til kommentar

Skulle du like vel blitt markert, så vil en urinprøve frikjenne deg, da det er utrolig sjeldent at passiv inhalering gir positive utslag.

Nei, hunden vil ikke markere etter 2 døgn. Tviler faktisk på at hunden ville markert etter noe mer enn litt frisk luft på klærne så fremt de ikke har vært i et luft-tett glass fylt med røyk.

Har du lest innlegget mitt..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...