Mr Bubbles Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Jeg krysser fingrene på at de starter med et BANG!
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Sitter klar med kompis over skype for å fylgje med. Blir spennande dette, kan omogleg ikkje bli verre en MS sin konferanse. Å joda.
Cloudemyx Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Hesos! Nettet vårt døde en liten stund, så nå håper jeg det holder seg oppe til dette er ferdig.
SvennAndre Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Hahaha, "So many great systems, PS3, XBOX *kamera forsvinner kjapt bort"
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Har jeg en syk forsinkelse her, eller har det faktisk ikke startet?
Allt í lagi Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Har jeg en syk forsinkelse her, eller har det faktisk ikke startet? Hele forsamlingen må få på seg 3D-briller, sier Geoff Keighley.
Maefteda Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 My body is ready! Kommer til å se bort når det er Uncharted 3. Må spare til jeg spiller selv.
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Så hva tror dere den store overraskelsen på slutten blir?
andypandy Skrevet 7. juni 2011 Forfatter Skrevet 7. juni 2011 Med bare et lite glimpse av Uncharted 3 i intro videoen er jeg überklar for så mye info om UC3 som mulig
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 My body is ready! Kommer til å se bort når det er Uncharted 3. Må spare til jeg spiller selv. Haha, MY Body is ready også. Dette blir konge! Så hva tror dere den store overraskelsen på slutten blir? God of War 4
vikingkylling Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Hm... var det der spill i utvikling, mon tro? Og var det der Scorpion? Hm...
Morfeo Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Kul start, viser veldig mye på kort tid - gir meg håp om at dette blir en bra konferanse med mye kult innhold. Hm... var det der spill i utvikling, mon tro? Og var det der Scorpion? Hm... Mortal Kombat Vita bekreftet
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2011 Skrevet 7. juni 2011 Så hva tror dere den store overraskelsen på slutten blir? At hackingen bare har vært en spøk hele tiden. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå