Gå til innhold

fått 30 dagers gratis plus medlem, men er jo bare dritt spill som er gratis jo?


dan83

Anbefalte innlegg

trodde man skulle bli tilbud noen bra gratis spill etter at psn store kom opp, men det jeg kan se er at det bare er dritt spill som er helt gratis? Skuffende må jeg si!

 

Hørte rykter om at dead nation assassins creed 2 skulle være helt gratis, men etter at jeg opprettet mitt 30 dagers meldlemskap, så koster de spillene fortsatt penger?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo enig i dette.

 

Men husk det er sony dette, er snakk om, de ville ikke gi Linuxbrukere prisavslag, siden Other OS ble fjernet fordi Sony var redd fordi da kunne alle kjøpe PS3 spill på internett, uten om den dårlige PS3 store.

 

Altså måtte hackere finne en annen måte å straffe sony på.

Det gikk ut over brukerne, da måtte sony gjøre noe for å få tilbake den lille tilliten som var igjen hos brukerne, dermed fikk vi "Welcome back program"

 

Som faktisk er 1 måned med demoversjoner 2 (Spill) som faktisk en del har fra før eller ikke er interisert i.

 

Vi får håpe hackerne som rykte sier, vender tilbake med nytt angrep.

Slik vi kan få ennå flere spill og Plus avtale 1 måned til.

 

Men vær så snill å vent 1 måned, jeg må jo nyte PS3 store litt lengere.

Lenke til kommentar

Er jo enig i dette.

 

Men husk det er sony dette, er snakk om, de ville ikke gi Linuxbrukere prisavslag, siden Other OS ble fjernet fordi Sony var redd fordi da kunne alle kjøpe PS3 spill på internett, uten om den dårlige PS3 store.

 

Altså måtte hackere finne en annen måte å straffe sony på.

Det gikk ut over brukerne, da måtte sony gjøre noe for å få tilbake den lille tilliten som var igjen hos brukerne, dermed fikk vi "Welcome back program"

 

Som faktisk er 1 måned med demoversjoner 2 (Spill) som faktisk en del har fra før eller ikke er interisert i.

 

Vi får håpe hackerne som rykte sier, vender tilbake med nytt angrep.

Slik vi kan få ennå flere spill og Plus avtale 1 måned til.

 

Men vær så snill å vent 1 måned, jeg må jo nyte PS3 store litt lengere.

 

Du er en idiot,plain and simple.Hvorfor bringer du opp linux(other OS) som følger med i ps3 her i denne tråden da?har jo jack shitt med det og gjøre,er virkelig ikke no vits i å håpe at sony blir angrepet igjen,ja jeg er enig at sikkerheten hos sony ikke var den beste.

vært bedre hvis de hadde hacket deg.Psn er gratis tjeneste fra sony som følger med ps3,så de spilla som er gratis burde ikke være gratis.

 

 

jeg også er enig at det de har som er gratis er bare drit.

Lenke til kommentar

1. de gratisspille kan du ha sålenge du vil

2. playstation pluss har IKKNO med de spillene å gjøre

3. er flere gode:) infamous, litle big planet og dead nation er der. men dead nation sugde.

 

de er gratis om du trykker på welcome back pakken og ikke søker spillene manuelt

 

Noobs

 

det jeg prøvde på jo, men kommer ikke opp noe dead nation hos meg i hvertfall?

Lenke til kommentar

trodde man skulle bli tilbud noen bra gratis spill etter at psn store kom opp, men det jeg kan se er at det bare er dritt spill som er helt gratis? Skuffende må jeg si!

 

Hørte rykter om at dead nation assassins creed 2 skulle være helt gratis, men etter at jeg opprettet mitt 30 dagers meldlemskap, så koster de spillene fortsatt penger?

Når opprettet du ditt medlemskap da? Spillene som er gratis er vel bare for de som hadde en konto før 20 apri. Dessuten er det vel å ta hardt i og kalle Little big planet å infamous for drittspill. Begge er blant de ekslusive spillene til PS3 som har fått best heder og omtale.

Lenke til kommentar

1. de gratisspille kan du ha sålenge du vil

2. playstation pluss har IKKNO med de spillene å gjøre

3. er flere gode:) infamous, litle big planet og dead nation er der. men dead nation sugde.

 

de er gratis om du trykker på welcome back pakken og ikke søker spillene manuelt

 

Noobs

 

ok, takk, fant ut av det nå;)

 

infamous ser faktisk litt bra ut må jeg ærling innrømme=)

Lenke til kommentar

1. de gratisspille kan du ha sålenge du vil

2. playstation pluss har IKKNO med de spillene å gjøre

3. er flere gode:) infamous, litle big planet og dead nation er der. men dead nation sugde.

 

de er gratis om du trykker på welcome back pakken og ikke søker spillene manuelt

 

Noobs

 

Likte Dead nation eg, var i det miste heilt OK spill

Lenke til kommentar

trodde man skulle bli tilbud noen bra gratis spill etter at psn store kom opp, men det jeg kan se er at det bare er dritt spill som er helt gratis? Skuffende må jeg si!

 

Hørte rykter om at dead nation assassins creed 2 skulle være helt gratis, men etter at jeg opprettet mitt 30 dagers meldlemskap, så koster de spillene fortsatt penger?

 

For det første så har vi tråder om dette, ufattelig at folk må lage nye tråder for hver eneste ting som angår PSN.

 

Og om du mener InFamous, LBP og til dels Burnout Paradise City er drittspill så er eg nesten gald for at du er skuffet.

 

Dead nation er også gratis så her burde du følge bedre med. Og om du trodde du kom til å få AC2 gratis så er du virkelig på bærtur.

 

EDIT: ser nå at du trekker deg litt på utsagnet ditt om InFamous, men da er det kanskje en idé å PRØVE spillene før du kommer her og hisser deg opp over at du bare får "drittspill".

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

trodde man skulle bli tilbud noen bra gratis spill etter at psn store kom opp, men det jeg kan se er at det bare er dritt spill som er helt gratis? Skuffende må jeg si!

 

Hørte rykter om at dead nation assassins creed 2 skulle være helt gratis, men etter at jeg opprettet mitt 30 dagers meldlemskap, så koster de spillene fortsatt penger?

 

For det første så har vi tråder om dette, ufattelig at folk må lage nye tråder for hver eneste ting som angår PSN.

 

Og om du mener InFamous, LBP og til dels Burnout Paradise City er drittspill så er eg nesten gald for at du er skuffet.

 

Dead nation er også gratis så her burde du følge bedre med. Og om du trodde du kom til å få AC2 gratis så er du virkelig på bærtur.

 

EDIT: ser nå at du trekker deg litt på utsagnet ditt om InFamous, men da er det kanskje en idé å PRØVE spillene før du kommer her og hisser deg opp over at du bare får "drittspill".

 

 

les hele tråden før du kommer med slike teite utsagn, din tulling!

 

Jeg fant ikke de gratis spillene først, så måtte gjøre som vist på linken ovenfor;) Derfor jeg bare trodde først at det var bare dritt spill som var gratis!

Lenke til kommentar

Eg har til vane å lese hele trådene før eg uttaler meg, men her virket du så høyt oppe at det hastet med svar til deg, men om det ikke er noe du finner da får kanskje du spørre da før du uttaler deg om at det bare er drittspill du får ;)

 

Det som står i linken ovenfor har blitt skrevet 3573 ganger i alle trådene her i Sony delen som har noe med PSN å gjøre, og det er MANGE. Så det er lurt å lete.

 

Etter 3 sekunder med søk finner eg svar( MANGE svar) på det du ikke fant:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179072&view=findpost&p=17855387

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179072&view=findpost&p=17849015

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179072&view=findpost&p=17851431

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179072&view=findpost&p=17847746

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1179072&view=findpost&p=17845758

 

Og det var bare i ÉN av trådene. Så er du lur så legger du den tråden i "Mine innlegg" Kan være greit å ha i fremtiden.

Endret av LunaticFanaticHD
Lenke til kommentar

Som gammel Magic: The Gathering spiller må jeg si at jeg fant Duel of the Planeswalkers ganske fornøyelig. Mangler selvfølgelig mye av dybden til kortspillet i og med du har begrenset evne til å modifisere decket, men så slipper du og å bruke så mye tid på å sette deg inn i alle de nye kortene.

 

Favoritten min må vel være det svarte discard decket, så lenge jeg ikke får mana problemer, vinner jeg stort sett med det online.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...