Gå til innhold

hvordan skal man skyte seg i hodet?


Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Anbefalte innlegg

Jeg fant en nettside en gang som hadde en god del videoer av folk som døde, både av henging, skyting av andre og egen skyting. Jeg tror konklusjonen til siden (som hadde gjort en del research på området) var at veldig få selvmords/drapsmetoder er momentante. Den mest smertefrie metoden er å inhalere karbonmonoksid (kullos), som får deg til å sovne og så dø iløpet av veldig kort tid. Da siden kullos absorberer all luft i systemet ditt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

spørs hvilket kaliber, jeg hadde ikke gjort det med mindre det var en revolver. det neste en må tenke på er hvor lenge du vil være våken etter å ha gjort udåden. her vil jeg nesten velge å gå ut i fra at en umiddelbar død er ønskelig.

 

undersøkelser tilsier at en kjapp og behagelig død vil oppnås ved treff på aprikosen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Medulla_oblongata

 

utifra denne infoen, samt en del undersøkelser og målninger, vil jeg si at et godt plantet skudd under haken, med en 45 graders tilt nedover aksen vil være den beste, mest sikre, samt behagelige måten og ende sitt liv med ett skytevåpen. :)

Lenke til kommentar

Heller dø som en feiging, enn å leve resten av livet som en grønnsak.

 

Men ja, vil nok si at selvmord er en heller feig måte å ende problemene sine på.

 

Om du ikke klarer oppgaven er man altså ikke bare feig, men også en komplett fadese som ikke engang klarer å ta sitt eget liv engang...

 

Og nei.. å ta sitt eget liv er ikke alltid feigt, det kommer helt ann på sammenhengen....

 

Kan du gi meg noen sammenhenger der selvmord vil ikke være den feige utveien av problemet?

 

-Dette føltes nok ikke feigt for Ditriech Hectors med sin tinnitus-lidelse:

 

Metalhead Suffering From Severe Tinnitus And Hyperacusis Commits Suicide

:no:

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hvis du har en to-løps hagle, og har lyst til og prøve noe litt utenom det vanlige, så er vel halsen et godt sted.

Bør vel da få til og dele all tilførsel av oksygen og blod til hodet. Momentant død antar jeg.

Nope. Du lever i flere sekunder (opp til 20?) etter at hodet er kuttet av, noe som antakelig er svært smertefullt. Her er en god podcast om emnet.

 

Slik skal det gjøres (ta det med ro, ikke ekte):

 

 

 

Endret av Obi von Knobi
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Jeg har ofte fantasert om hvordan det er og få kuttet av hodet, og deretter se videre, f.eks når dem henrettet før i tiden kuttet dem av hodet og holdt fram for forsamlingen, og man kunne da se at øynene så seg rundt.

 

Nei huff altså, tror egentlig ikke man kjenner noe særlig smerte. Folk gjør jo som regel ikke det ved brutale skader, det er en egenskapen kroppen har.

Lenke til kommentar

Her er åssen

 

1. dra til army shop

2. Kjøp barrett 50 cal

3. skyt seg selv

4. Slpash

 

Ikke for å være pirkete... Men klarer man egentlig å skyte seg selv med en Barret 50 cal. ??

 

Er det ikke litt langt løp??

 

Eller det går kanskje om man bruker tåa til å trekke av med seff...

 

Men kam hvem som helst bare kjøpe en slik da???

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

jeg er ingen amerikaner så det blir ganske vanskelig.

 

noen her som har peiling på pistol kalibre? om man vil dø, men ikke blåse hele driten vekk.

Lenke til kommentar

Jeg har ofte fantasert om hvordan det er og få kuttet av hodet, og deretter se videre, f.eks når dem henrettet før i tiden kuttet dem av hodet og holdt fram for forsamlingen, og man kunne da se at øynene så seg rundt.

 

Nei huff altså, tror egentlig ikke man kjenner noe særlig smerte. Folk gjør jo som regel ikke det ved brutale skader, det er en egenskapen kroppen har.

Vet ikke om dette er sant da, men hørte det at etter man fikk kappet av hode på den raske måten der, se kunne kunne man se i 1-2 sek :S Kan ikke være noe deilig følelse det

Lenke til kommentar

Hvorfor skyte seg?

 

En del forskning tyder på at den beste måten å ta livet av seg selv er ved hjelp av nøytralgass.

Totalt smertefritt, og umulig å gjøre feil :)

 

I det hele tatt er det noget pussig at ikke statene benytter nøytralgass når de tar livet av folk som er dømt til døden.

Mulig det skaper for lite sirkus for familien til "fornærmede" som gjerne ser på?

Endret av ze5400
Lenke til kommentar

jeg er ingen amerikaner så det blir ganske vanskelig.

 

noen her som har peiling på pistol kalibre? om man vil dø, men ikke blåse hele driten vekk.

vist ønsket efekt er stort trykk/hull i hode så er 45acp fmj best.

vist du ikke vill ha noe annet en ansiktet igjen så er 45 acp hollow point det beste, siden 50cal pistoler og ammo er så dyrt på de 'svarte marked' at det bare er bortkasta penger vs effekt.

 

 

men vist du vill bruke en rifle så ta jegerprøven og kjøp en 338 lapua magnum rifle med jakt ammo. eller vist du ikke vil bruke alle pengene dine på å dø så kjøp en 7.62 rifle med jakt ammo

Lenke til kommentar

Mange steder i USA bruker div. form for gasser og "medisiner" som blir sprøytet inn i kroppen og gir en helt smertefri død.

 

har du hørt om 'deat buy(bay?) fiering squad?!'

 

og så har vi den berømte 'elektriske stol'.

"Death by firing squad". Og den metoden brukes ikke lengre i USA. Der er det sprøyte, gass og stol som gjelder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...